Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
w dniu wczorajszym kilkukrotnie próbowałem opłacić zakup z konta Alior. Po poprawnym zautoryzowaniu w banku otrzymuje informacje że wszystko przebiegło poprawnie, jestem przekierowany na stronę allegro. Po chwili otrzymuje komunikat na maila:
Błąd podczas przetwarzania płatności online
przy czym nie ma więcej szczegółów w mailu. Płatność dokonywałem w nocy, więc myślałem że system przyblokował, ale w ciągu dnia ten sam problem.
chodzi między innymi o płatność 64a3ee0f-a6f4-11ee-8839-870b87a2e5f1
@pecus_dei Cześć, zgłoszę to do operatora płatności i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
@pecus_dei Bardzo przepraszam, że czekałeś na odpowiedź. W pierwszej kolejności sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji przeglądarki. Jeśli nie, proszę, żebyś ją zaktualizował.
Poniżej wysyłam stronę, na której możesz sprawdzić najnowszą wersję przeglądarki, z której korzystasz.
Firefox: https://www.whatismybrowser.com/guides/the-latest-version/firefox
Chrome: https://www.whatismybrowser.com/guides/the-latest-version/chrome
Opera: https://www.whatismybrowser.com/guides/the-latest-version/opera
Edge: https://www.whatismybrowser.com/guides/the-latest-version/edge
Safari: https://www.whatismybrowser.com/guides/the-latest-version/safari
Jeśli jest ona aktualna, proszę, abyś przeszedł przez poniższe kroki:
1. Weryfikacja wtyczek w trybie incognito.
Możliwe, że jedna z zainstalowanych wtyczek blokuje działanie naszej strony np. dodatki blokujące reklamy. Proszę, abyś sprawdził działanie naszej strony w nowej karcie lub nowej przeglądarce, w trybie prywatnym (incognito).
Dla Firefox proszę kliknąć w prawym górnym rogu ekranu na trzy kreski i wybrać Nowe okno prywatne.
Dla Chrome proszę kliknąć w prawym górnym rogu ekranu na trzy kropki i wybrać Nowe okno incognito.
Dla Microsoft Edge proszę kliknąć w prawym górnym rogu ekranu na trzy kropki i wybrać Nowe okno InPrivate.
Dla Opery proszę kliknąć w lewym górnym rogu na symbol Opery (czerwone O) i wybrać Nowe okno incognito.
Dla Safari proszę kliknąć w lewym górnym rogu ekranu na Plik, następnie wybrać Nowe okno prywatne.
Jeśli nasza strona działa poprawnie, zachęcam, abyś zaktualizował wtyczki lub zweryfikował, która blokuje Allegro.
2. Czyszczenie przeglądarki z ciasteczek i pamięci podręcznej.
Ten problem może leżeć po stronie przeglądarki internetowej. Proszę więc, abyś wyczyścił dane przeglądarki, z której korzystasz. Najszybciej zrobisz to poprzez wciśnięcie kombinacji klawiszy CTRL+SHIFT+DELETE.
3. Uzupełnienie informacji.
Jeżeli mimo wszystko problem nie ustąpi, to proszę, żebyś do mnie napisał ponownie i przesłał zrzuty ekranu lub film z kolejno wykonywanych czynności, krok po kroku. Bardzo proszę, aby na zrzutach ekranu lub filmie widoczny był cały ekran z datą i godziną oraz pasek adresowy z linkiem do strony.