anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędnie odczytane zamówienie

GrabowskiEmil
#7 Wielbiciel#

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Doszło do fatalnej pomyłki. Pytanie, po czyjej stronie leży wina. 

Produkt wykonany na zamówienie - nie podlega zwrotowi.

Dokonaliśmy zakupu moskitier na zamówienie poprzez aplikację allegro. Wklepaliśmy wszystkie potrzebne dane. Jak widać na załączniku, każda ma inny wymiar, dokładnie opisane, w tym jedna zdublowana.

Przyszły do nas moskitiery i okazało się, że zdublowana została pierwsza, a nie druga. Błąd sprzedawcy? Ciężko stwierdzić. Okazuje się, że choć wypełnilismy dobrze rubryczke "uwagi do zamówienia", to to sprzedawcy wiadomość poszła w zupełnie innej formie, co mógł zinterpretować po swojemu. Z naszej strony przesłanie zamówienia wygląda prawidłowo. No i jest zagwozdka teraz, przesyłam Wam dla porównania szczegóły zamówienia z aplikacji allegro (z której głownie korzystam) oraz to, co zostało wygenerowane na wiadomość wysłaną do sprzedawcy przez Allegro. 

Screenshot_20250512_200242_pl.allegro-2.jpg

Screenshot_20250513_083254_com.android.chrome.jpg

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

gdvorek
Moderator
Moderator

@GrabowskiEmil konsultuję temat, proszę o cierpliwość.

EDIT: wracam z informacją, jeśli towar jest niezgodny z opisem, możesz go reklamować - powinieneś wtedy wskazać roszczenie i wady towaru. Zachęcam do otwarcia dyskusji.

Sprzedawca jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów