Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Doszło do fatalnej pomyłki. Pytanie, po czyjej stronie leży wina.
Produkt wykonany na zamówienie - nie podlega zwrotowi.
Dokonaliśmy zakupu moskitier na zamówienie poprzez aplikację allegro. Wklepaliśmy wszystkie potrzebne dane. Jak widać na załączniku, każda ma inny wymiar, dokładnie opisane, w tym jedna zdublowana.
Przyszły do nas moskitiery i okazało się, że zdublowana została pierwsza, a nie druga. Błąd sprzedawcy? Ciężko stwierdzić. Okazuje się, że choć wypełnilismy dobrze rubryczke "uwagi do zamówienia", to to sprzedawcy wiadomość poszła w zupełnie innej formie, co mógł zinterpretować po swojemu. Z naszej strony przesłanie zamówienia wygląda prawidłowo. No i jest zagwozdka teraz, przesyłam Wam dla porównania szczegóły zamówienia z aplikacji allegro (z której głownie korzystam) oraz to, co zostało wygenerowane na wiadomość wysłaną do sprzedawcy przez Allegro.
@GrabowskiEmil konsultuję temat, proszę o cierpliwość.
EDIT: wracam z informacją, jeśli towar jest niezgodny z opisem, możesz go reklamować - powinieneś wtedy wskazać roszczenie i wady towaru. Zachęcam do otwarcia dyskusji.
Sprzedawca jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację.