Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć! Kupiłam bilet na koncert Within Temptation + Evanescence w przedsprzedaży dla użytkowników Smart!. Niestety nie mogę obecnie go nigdzie znaleźć, ani na komputerze, ani na mailu (a już wszystkie moje maile sprawdzałam). Czy wiecie, do kogo mogę się odezwać z prośbą o ponowne przesłanie?
Wow, podejrzewam, że to ktoś stąd się zajął sprawą, bo dostałam dziś maila z ebilet z ponownie wysłanym biletem. Dziękuję bardzo!
@stav-13 Lub byłaś zbyt niecierpliwa i gdzieś pisało, ze otrzymasz za x czasu po wpływie kasy na konto wysyłającego a nie Allegro 😉
*było napisane 🙂
I nie, ponieważ bilet kupiłam w kwietniu 2020 i na pewno już go wcześniej miałam na mailu, tylko inteligentnie nie zapisałam na komputerze i na skrzynce też nie mogłam znaleźć. A nigdzie poza Społecznością nie napisałam w tej sprawie. Telepatia? Nie sądzę 😛
@stav-13, cieszę się, że Twój problem został magicznie rozwiązany! 🔮 😉
Pani Maju mam identyczny problem jak stav-13.
24.09.br kupiłem w ramach akcji przedsprzedażowej trzy bilety na Puchar Świata w skokach w Zakopanem. Pamiętam, że bilety tego samego dnia po uregulowaniu płatności otrzymałem na email. Biorąc pod uwagę fakt, że od zakupu do imprezy było sporo czasu nie wydrukowałem ani nigdzie nie zapisałem pdf-ów z biletami. Teraz gdy do impezy pozostało niespełna miesiąc i noclegi popłacone zaczynam się denerwować. Proszę o pomoc i ew ponowną wysyłkę biletów na email powiązany z moim kontem Allegro.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Krzysiek