Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
próbuję właśnie kupić bilet na koncert na rok 2023 na Podsiadło.
Po wybraniu opcji Kup bilet - pojawia się strona i komunikat "ups cos poszło nie tak"
Odświeżanie nic nie daje.
Proszę o weryfikację.
Po 20 odświeżeniu całej strony, ponownie wybrałem miejsca i pole kod dostępu zniknęło. Powodzenie wszystkim!
Witam, jaki jest kod dostępu na zakup biletów na Dawida Podsiadło na 2024. ???
@Boruta_tm Cześć. Komunikat o konieczności wprowadzenia kodu dostępu jest błędny (spowodowany przeciążeniem serwerów). Pracujemy nad tym problemem. Do tego czasu zalecam odświeżenie strony.
i tak nie ma juz biletow wiec po co odswiezac strone XD
PANI OLU PROSZE DAC ZNAC CZY SA JESZCZE BILETY??
@deszczynka18 Pula biletów była ograniczona, a z racji tego, że naprawdę wielu klientów było zainteresowanych tym wydarzeniem — bilety wyprzedały się bardzo szybko. Przykro mi, że tym razem się nie udało i oczywiście rozumiem, że zależało Ci na zakupie biletu.
Proponuję wziąć udział w otwartej sprzedaży na stronie eBilet:
https://www.ebilet.pl/muzyka/pop/dawid-podsiadlo. Rozpocznie się ona 31 sierpnia a o godzinie 12:00 - mam nadzieję, że uda Ci się kupić bilet.
Jak zwykle polska żenada. Proszę o informacje jak odzyskać pieniądze za smart. Nie chcę mieć już nic wspólnego z allegro.
@lukaszw8 Bardzo nam przykro. Ze Smarta możesz zrezygnować tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-smart#rezygnacja
W jutrzejszym wydaniu Dziennika Zachodniego jesteście opisani. Zachęcam do kupna
W jutrzejszym wydaniu Dziennika Zachodniego jesteście opisani. Zachęcam do kupna
Jak zwykle polska żenada. Proszę o informacje jak odzyskać pieniądze za smart. Nie chcę mieć już nic wspólnego z allegro.
żenada to mało powiedziane, jak już udało mi się wejsc bez kodu do kupna biletu, wpisałem dane i zaznaczyłem BLIK i dałem kup to mnie wyrzuciło do wyboru miejsc :D. takze allegro smart jest "**piiip**o wart"
PANI Olu to że było duże zainteresowanie nikogo nie dziwi a tym bardziej nie tłumaczy Was (ogranizatora przedsprzedaży ) że się do tego nie przygotowaliście i nie został sprawdzony formularz i wyłączony kod dostępu do przedsprzedaży i nie jest to przeciążenie strony proszę tak nie pisać bo to jest kłanstwo, jak strony są przeciążone to się nie wyświetlają zwyczajnie i tyle a nie jest okienko dodatkowe które blokuje TYLKO NIEKTÓRYCH UŻYTKOWNIKÓW jest fakt że wielu osobom się wyswietlał komunikat o błędach a bilety i miejsca w międzyczasie znikały, czy aby nie popełniliście błędu a może wręcz było z waszej strony celowe działanie i wysłaliście kody ale tylko do wybranych użytkowników smart, jeśli tak jest to mam nadzieję że LUDZIE CO DOSTALI TAKIE KODY SIĘ ZNAJDĄ I ODEZWĄ BO JEŚLI TAK BYŁO TO ZWYCZAJNIE OSZUKALIŚCIE CZĘŚĆ SWOICH KLIENTÓW.
KTOŚ SIĘ NIE WYWIĄZAŁ ZE SWOJEJ PRACY PRZEZ CO POSZKODOWANI SĄ LUDZIE KTÓRZY SIEDZIELI I CZEKALI NA MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU BILETU A WINNY SIĘ NIE PRZYZNAJE.
ZAWINIŁ CZŁOWIEK ALBO ZESPÓŁ OSÓB KTÓRE SIĘ MIAŁY ZAJĄĆ TEMATEM.
TAK TO WIDZĘ
Ja już byłam na etapie podania kodu BLIK i nagle wszystko zniknęło.. Podałam nawet dane osób i adres doręczenia i poszło się.. Tragedia to co się odwaliło z tą sprzedażą. Wg mnie to zwykłe oszustwo.
Ciekawa jestem natomiast, dlaczego nie dostałam email, żeby dokończyć płatność, bo w przypadku wystąpienia jakiegoś błędu podczas zakupu, to zazwyczaj ebilet wysyła email, że masz określony czas na dokonanie płatności. Skoro dokonałam wszystkich czynności i wpisałam wszelkie dane, to gdzie podziały się ogólnie panujące zasady w przypadku zakupu biletów?????!!! Dotyczą one wszystkich biletów oprócz tych dzisiejszych..?
Pani Olu pisałem do Pani widomość nie rozumiem czemu Pani odpisuje na inne wiadomości a moją Pani ominęła.
"
PANI Olu to że było duże zainteresowanie nikogo nie dziwi a tym bardziej nie tłumaczy Was (ogranizatora przedsprzedaży ) że się do tego nie przygotowaliście i nie został sprawdzony formularz i wyłączony kod dostępu do przedsprzedaży i nie jest to przeciążenie strony proszę tak nie pisać bo to jest kłanstwo, jak strony są przeciążone to się nie wyświetlają zwyczajnie i tyle a nie jest okienko dodatkowe które blokuje TYLKO NIEKTÓRYCH UŻYTKOWNIKÓW jest fakt że wielu osobom się wyswietlał komunikat o błędach a bilety i miejsca w międzyczasie znikały, czy aby nie popełniliście błędu a może wręcz było z waszej strony celowe działanie i wysłaliście kody ale tylko do wybranych użytkowników smart, jeśli tak jest to mam nadzieję że LUDZIE CO DOSTALI TAKIE KODY SIĘ ZNAJDĄ I ODEZWĄ BO JEŚLI TAK BYŁO TO ZWYCZAJNIE OSZUKALIŚCIE CZĘŚĆ SWOICH KLIENTÓW.
KTOŚ SIĘ NIE WYWIĄZAŁ ZE SWOJEJ PRACY PRZEZ CO POSZKODOWANI SĄ LUDZIE KTÓRZY SIEDZIELI I CZEKALI NA MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU BILETU A WINNY SIĘ NIE PRZYZNAJE.
ZAWINIŁ CZŁOWIEK ALBO ZESPÓŁ OSÓB KTÓRE SIĘ MIAŁY ZAJĄĆ TEMATEM.
TAK TO WIDZĘ"
@krzysiek_bu Przepraszam, ale jeśli mnie nie oznaczysz znakiem "@", to nie otrzymuję powiadomień — dlatego musiałam pominąć Twoją wiadomość.
@ko_alka W jutrzejszym wydaniu Dziennika Zachodniego jesteście opisani. Zachęcam do kupna
Odświeżenie pomogło ale co z tego jak chciałem bilety na płytę a przez błąd serwisu dostałem opcje rezerwuj z kod dostępu a później już te osoby co go nie miały to kupiły na płytę
Mozecie wypic sobie kawke - bo juz nie ma biletow 🙂 smialo 🙂