anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bilet przedsprzedaż Podsiadło [30.08.2023]

MAMY ROZWIĄZANIE!
misio_is2
#2 Obserwator#

Cześć,

próbuję właśnie kupić bilet na koncert na rok 2023 na Podsiadło.

Po wybraniu opcji Kup bilet  - pojawia się strona i komunikat "ups cos poszło nie tak"

Odświeżanie nic nie daje.

 

Proszę o weryfikację.

oznacz moderatorów
220 ODPOWIEDZI 220
Client:58936771
#2 Obserwator#

Po 20 odświeżeniu całej strony, ponownie wybrałem miejsca i pole kod dostępu zniknęło. Powodzenie wszystkim! 

oznacz moderatorów
Boruta_tm
#2 Obserwator#

Witam, jaki jest kod dostępu na zakup biletów na Dawida Podsiadło na 2024. ???

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Boruta_tm Cześć. Komunikat o konieczności wprowadzenia kodu dostępu jest błędny (spowodowany przeciążeniem serwerów). Pracujemy nad tym problemem. Do tego czasu zalecam odświeżenie strony. 

oznacz moderatorów
Client:64245802
#4 Eksplorator#

i tak nie ma juz biletow wiec po co odswiezac strone XD

oznacz moderatorów
deszczynka18
#3 Debiutant#

PANI OLU PROSZE DAC ZNAC CZY SA JESZCZE BILETY??

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@deszczynka18 Pula biletów była ograniczona, a z racji tego, że naprawdę wielu klientów było zainteresowanych tym wydarzeniem — bilety wyprzedały się bardzo szybko. Przykro mi, że tym razem się nie udało i oczywiście rozumiem, że zależało Ci na zakupie biletu.

Proponuję wziąć udział w otwartej sprzedaży na stronie eBilet:
https://www.ebilet.pl/muzyka/pop/dawid-podsiadlo. Rozpocznie się ona 31 sierpnia a o godzinie 12:00 - mam nadzieję, że uda Ci się kupić bilet. 

oznacz moderatorów
lukaszw8
#3 Debiutant#

Jak zwykle polska żenada. Proszę o informacje jak odzyskać pieniądze za smart. Nie chcę mieć już nic wspólnego z allegro.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@lukaszw8 Bardzo nam przykro. Ze Smarta możesz zrezygnować tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-smart#rezygnacja 

oznacz moderatorów
lukaszw8
#3 Debiutant#

W jutrzejszym wydaniu Dziennika Zachodniego jesteście opisani. Zachęcam do kupna

oznacz moderatorów
lukaszw8
#3 Debiutant#

W jutrzejszym wydaniu Dziennika Zachodniego jesteście opisani. Zachęcam do kupna

oznacz moderatorów
lukaszw8
#3 Debiutant#

Jak zwykle polska żenada. Proszę o informacje jak odzyskać pieniądze za smart. Nie chcę mieć już nic wspólnego z allegro.

oznacz moderatorów
chez_lp
#7 Wielbiciel#

żenada to mało powiedziane, jak już udało mi się wejsc bez kodu do kupna biletu, wpisałem dane i zaznaczyłem BLIK i dałem kup  to mnie wyrzuciło do wyboru miejsc :D. takze allegro smart jest "**piiip**o wart"

oznacz moderatorów
krzysiek_bu
#2 Obserwator#

PANI Olu to że było duże zainteresowanie nikogo nie dziwi a tym bardziej nie tłumaczy Was (ogranizatora przedsprzedaży ) że się do tego nie przygotowaliście i nie został sprawdzony formularz i wyłączony kod dostępu do przedsprzedaży i nie jest to przeciążenie strony proszę tak nie pisać bo to jest kłanstwo, jak strony są przeciążone to się nie wyświetlają zwyczajnie i tyle a nie jest okienko dodatkowe które blokuje TYLKO NIEKTÓRYCH UŻYTKOWNIKÓW jest fakt że wielu osobom się wyswietlał komunikat o błędach a bilety i miejsca w międzyczasie znikały, czy aby nie popełniliście błędu a może wręcz było z waszej strony celowe działanie i wysłaliście kody ale tylko do wybranych użytkowników smart, jeśli tak jest to mam nadzieję że LUDZIE CO DOSTALI TAKIE KODY SIĘ ZNAJDĄ I ODEZWĄ BO JEŚLI TAK BYŁO TO ZWYCZAJNIE OSZUKALIŚCIE CZĘŚĆ SWOICH KLIENTÓW.

KTOŚ SIĘ NIE WYWIĄZAŁ ZE SWOJEJ PRACY PRZEZ CO POSZKODOWANI SĄ LUDZIE KTÓRZY SIEDZIELI I CZEKALI NA MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU BILETU A WINNY SIĘ NIE PRZYZNAJE.

ZAWINIŁ CZŁOWIEK ALBO ZESPÓŁ OSÓB KTÓRE SIĘ MIAŁY ZAJĄĆ TEMATEM. 

TAK TO WIDZĘ

oznacz moderatorów
auto_truck4
#8 Zapaleniec#

Ja już byłam na etapie podania kodu BLIK i nagle wszystko zniknęło.. Podałam nawet dane osób i adres doręczenia i poszło się.. Tragedia to co się odwaliło z tą sprzedażą. Wg mnie to zwykłe oszustwo.

oznacz moderatorów
auto_truck4
#8 Zapaleniec#

Ciekawa jestem natomiast, dlaczego nie dostałam email, żeby dokończyć płatność, bo w przypadku wystąpienia jakiegoś błędu podczas zakupu, to zazwyczaj ebilet wysyła email, że masz określony czas na dokonanie płatności. Skoro dokonałam wszystkich czynności i wpisałam wszelkie dane, to gdzie podziały się ogólnie panujące zasady w przypadku zakupu biletów?????!!! Dotyczą one wszystkich biletów oprócz tych dzisiejszych..?

oznacz moderatorów
krzysiek_bu
#2 Obserwator#

Pani Olu pisałem do Pani widomość nie rozumiem czemu Pani odpisuje na inne wiadomości a moją Pani ominęła.

"

PANI Olu to że było duże zainteresowanie nikogo nie dziwi a tym bardziej nie tłumaczy Was (ogranizatora przedsprzedaży ) że się do tego nie przygotowaliście i nie został sprawdzony formularz i wyłączony kod dostępu do przedsprzedaży i nie jest to przeciążenie strony proszę tak nie pisać bo to jest kłanstwo, jak strony są przeciążone to się nie wyświetlają zwyczajnie i tyle a nie jest okienko dodatkowe które blokuje TYLKO NIEKTÓRYCH UŻYTKOWNIKÓW jest fakt że wielu osobom się wyswietlał komunikat o błędach a bilety i miejsca w międzyczasie znikały, czy aby nie popełniliście błędu a może wręcz było z waszej strony celowe działanie i wysłaliście kody ale tylko do wybranych użytkowników smart, jeśli tak jest to mam nadzieję że LUDZIE CO DOSTALI TAKIE KODY SIĘ ZNAJDĄ I ODEZWĄ BO JEŚLI TAK BYŁO TO ZWYCZAJNIE OSZUKALIŚCIE CZĘŚĆ SWOICH KLIENTÓW.

KTOŚ SIĘ NIE WYWIĄZAŁ ZE SWOJEJ PRACY PRZEZ CO POSZKODOWANI SĄ LUDZIE KTÓRZY SIEDZIELI I CZEKALI NA MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU BILETU A WINNY SIĘ NIE PRZYZNAJE.

ZAWINIŁ CZŁOWIEK ALBO ZESPÓŁ OSÓB KTÓRE SIĘ MIAŁY ZAJĄĆ TEMATEM. 

TAK TO WIDZĘ"

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@krzysiek_bu Przepraszam, ale jeśli mnie nie oznaczysz znakiem "@", to nie otrzymuję powiadomień — dlatego musiałam pominąć Twoją wiadomość. 

Przykro mi, że doświadczyłeś dzisiaj problemów z dostępnością strony eBilet, nasze serwery nie wytrzymały rekordowego zainteresowania. 
 
Każdy miał równe szanse na zakup biletów i były one stopniowo uwalniane (o czym świadczą wpisy na Gadane osób, którym się udało).
 
Cały zespół pracuje nad wydajnością przed jutrzejszą otwartą sprzedażą. Zapraszamy jutro o 12:00 na stronę eBilet.
 
oznacz moderatorów
lukaszw8
#3 Debiutant#

@ko_alka W jutrzejszym wydaniu Dziennika Zachodniego jesteście opisani. Zachęcam do kupna

oznacz moderatorów
noworodek
#8 Zapaleniec#

Odświeżenie pomogło ale co z tego jak chciałem bilety na płytę a przez błąd serwisu dostałem opcje rezerwuj z kod dostępu a później już te osoby co go nie miały to kupiły na płytę 

oznacz moderatorów
kryska_1963
#2 Obserwator#

Mozecie wypic sobie kawke - bo juz nie ma biletow 🙂 smialo 🙂

oznacz moderatorów