anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta kupującego przez Allego

dorota474
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Jestem kupującym z kilkunastoletnim stażem i po raz pierwszy miałam do czynienia z następującą sytuacją: podczas logowania się do bankowości internetowej za pośrednictwem Allegro celem dokonania płatności za zakupiony towar - nagle ni z tego ni z owego moje konto na Allegro zostało zablokowane niby ze względów bezpieczeństwa ( m.inn. dlatego że poruszam się w sieci szybciej niż przeciętny człowiek ha ha ha ),po powrocie na stronę dokonywania zakupów ( czyli po kilkuminutowej blokadzie ) odczytałam informację, że sprzedaż została zakończona. Więc ponieważ zależało mi na zamawianym towarze ponownie zamówiłam interesującą mnie rzecz już w wyższej cenie niż wcześniej znaleziona oferta. Nadmieniam, że to był identyczny towar , mało tego okazało się, że od tego samego sprzedawcy. Wieczorem tego samego dnia ze zdziwieniem odnotowałam fakt, że z mojego konta zapłacone zostały obydwa zamówienia , przy czym pierwszej płatności nie zakończyłam, ponieważ zostałam zablokowana przez Allegro). Co prawda w dniu dzisiejszym otrzymałam, że obydwie paczki zostały nadane - zobaczymy co zostanie przysłanie - chociaż na chwilę kosztowało mnie to będzie 300,00 zł a nie 150,00, niemniej jednak uważam, że to są nieuczciwe praktyki i jak już wspominałam po raz pierwszy spotkałam się z taką blokadą .

W tej sytuacji najprawdopodobniej przestanę korzystać z tej platformy zakupowej. Jestem tylko ciekawa czy to odosobniony przypadek czy zdarza się to częściej.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mwmonety
#21 Demiurg#

Niestety ale ten problem może dotknąć chyba każdego kupującego i wielu już zwracało na to uwagę ale allegro uważa że tak jest lepiej . Mój kolega z 10- letnim stażem emeryta żalil mi się już wiele razy że go blokują przy licytacjach bo jest zbyt szybki w klikaniu .

oznacz moderatorów

dorota474
#7 Wielbiciel#

Tutaj nawet nie chodzi o samą blokadę - chociaż wcale nie jestem szybka w klikaniu- różnica pokoleń - tylko o fakt, że przy tej blokadzie została zakończona płatność z mojego rachunku bankowego bez mojego udziału i nie mając tej wiedzy dokonałam  kolejnego zakupu czyli de facto wydała dwukrotnie więcej pieniędzy niż miałam to w planie - dodam jeszcze, że nie była to licytacja. Na szczęście jestem z gatunku, który uczy się na błędach i wyciąga z nich wnioski na przyszłość.

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@dorota474 faktycznie widzę wykonane dwie transakcje w dniu wczorajszym - zakupiony został ten sam produkt, jednak w innych ofertach, od innych sprzedających. Oba zamówienia są prawidłowo opłacone i zostały nadane. 
Skontaktuj się z nami przez ten formularz, abyśmy mogli sprawdzić możliwości anulowania zamówienia lub jego zwrotu. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów