anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak google pay w opcji zaplaty

MAMY ROZWIĄZANIE!
koluszek89
#7 Wielbiciel#

Witam, zniknęła opcja google pay przy wyborze metody płatności? Ktoś coś? Zaktualizowana apka do najnowszej wersji, cache wyczyszczone. 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@koluszek89 sprawdziłam to i ta forma płatności jest dostępna zarówno podczas korzystania z przeglądarki jak i w aplikacji. Czy problem nadal występuje u Ciebie? 

la_nika_0-1690364526807.png

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
koluszek89
#7 Wielbiciel#

Ok. teraz już widzę opcje google pay. Jak naprawione to dzięki.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

🤣

oznacz moderatorów
JASIU_JJ
#7 Wielbiciel#

Mam taki sam problem odnośnie płatności z Google Play .Nie mogę wybrać tej opcji bo po prostu jej nie ma jest tylko blik .karta . Czy przelew bankowy .To wszytko po ostatniej aktualizacji.Prosze o pomoc .

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@JASIU_JJ poproszę o zrzut ekranu 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
jjask
#1 Nowicjusz#

Witam, też straciłem opcje google pay a parę dni temu z niej korzystałem :

jjask_0-1695477580854.png

 

oznacz moderatorów
4kowal
#7 Wielbiciel#

Nie mam opcji Google Pay w aplikacji. Wersja aplikacji 8.40.0 ,  android 11.

W przeglądarce mobilnej jest opcja Google Pay.

Screenshot_20231018-134037.jpg

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@4kowal sprawdziłam to i nie udało mi się powtórzyć błędu, w aplikacji Allegro mam możliwość zapłacenia Google Pay, spróbuj proszę restartować aplikację. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
4kowal
#7 Wielbiciel#

Wczoraj zdeinstalowałem aplikację, zainstalowałem ponownie i brak poprawy. Przed chwilą wyczyściłem pamięć podręczną, wewnętrzną i dalej to samo. 

Trudno. Będę dodawał do koszyka w apce, a do płatności wchodził na stronę mobilną.

oznacz moderatorów