
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, zniknęła opcja google pay przy wyborze metody płatności? Ktoś coś? Zaktualizowana apka do najnowszej wersji, cache wyczyszczone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@koluszek89 sprawdziłam to i ta forma płatności jest dostępna zarówno podczas korzystania z przeglądarki jak i w aplikacji. Czy problem nadal występuje u Ciebie?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok. teraz już widzę opcje google pay. Jak naprawione to dzięki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
🤣

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam taki sam problem odnośnie płatności z Google Play .Nie mogę wybrać tej opcji bo po prostu jej nie ma jest tylko blik .karta . Czy przelew bankowy .To wszytko po ostatniej aktualizacji.Prosze o pomoc .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@JASIU_JJ poproszę o zrzut ekranu 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, też straciłem opcje google pay a parę dni temu z niej korzystałem :

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mam opcji Google Pay w aplikacji. Wersja aplikacji 8.40.0 , android 11.
W przeglądarce mobilnej jest opcja Google Pay.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@4kowal sprawdziłam to i nie udało mi się powtórzyć błędu, w aplikacji Allegro mam możliwość zapłacenia Google Pay, spróbuj proszę restartować aplikację.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wczoraj zdeinstalowałem aplikację, zainstalowałem ponownie i brak poprawy. Przed chwilą wyczyściłem pamięć podręczną, wewnętrzną i dalej to samo.
Trudno. Będę dodawał do koszyka w apce, a do płatności wchodził na stronę mobilną.