anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak ikonki WYLOGUJ na ALLEGRO

Alan_700
#10 Popularyzator

Dzień Dobry

Dziś dnia.23. 07. 2025 wysapił u mnie problem , brak jest IKONY - WYLOGUJ na moim profilu ALLEGRO, na przegladarce CHROME, jak otworze przeglądarke FIREFOX, i tam się zaloguje do ALLEGRO to mogę się też normalnie wylogować, na Chromie tego nie mogę zrobić, usunąłem cookies, mam ustawione zabezpieczenie jest właczone, że CHROME jest chroniony, a jednak nie mogę się wylogować z Allegro, proszę o pomoc i naprawieniu błędu o ile jest taka możliwość .

Alan_700

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

gdvorek
Moderator
Moderator

@Alan_700 chętnie pomogę, wyślij nam zrzuty z całego ekranu z widoczną datą i godziną. Zapoznam się z nimi i sprawdzę nieprawidłowość.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

Alan_700
#10 Popularyzator

Dzień Dobry , nie potrafie zrobić zrzutow ekranu, nie wiem jak to zrobić, ale opisze , na samym dole jest ikonka program FAMILY i podnim była ikona WYLOGUJ a tego nie ma .

oznacz moderatorów

Alan_700
#10 Popularyzator

PS - to tak wygląda  

 

Allegro Family

 

 

Zaproś bliskich do Allegro Family

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Alan_700 Aby zrobić zrzut ekranu na komputerze, możesz użyć kombinacji klawiszy Windows + PrtScn (Print Screen). Zrzut zostanie automatycznie zapisany w folderze "Zrzuty ekranu" w Twoich Obrazach.

Sprawdź proszę czy problem też występuje w oknie prywatnym incognito. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Sa_nova  "Sprawdź proszę czy problem też występuje w oknie prywatnym incognito."

Świetna rada,  należało by jeszcze wytłumaczyć jak ma się wylogować żeby było "incognito"

A co do tych zrzutów ekranu to zdecydowanie brakuje  stawki za wykonanie każdego zrzutu ekranu.  Przecież to jest praca użytkownika na zlecenie Allegro, wynagrodzenie się nalezy.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@br. czyszczenie plików Cookie (co zgodnie z informacją w wątku, zostało już zrobione) oraz sprawdzenie działania strony w trybie incognito - to pierwsze kroki, aby wyeliminować błąd techniczny. 

"należało by jeszcze wytłumaczyć jak ma się wylogować" - nie widzę tutaj potrzeby, aby opisać gdzie znajduje się opcja wyloguj, ponieważ z treści wątku wynika, że nie to jest tutaj problemem. Dodadkowo @mdrogeria załączył zrzut ekranu z zaznaczeniem, gdzie ta opcja się znajduje. 

W sprawie prośby o zrzuty ekranu - jeśli znasz sposób, jak możemy sprawdzić co widzą użytkownicy u siebie na ekranie bez proszenia o zrzut, to chętnie go poznam. U mnie w przeglądarce chrome, mam dostępny przycisk wyloguj - więc żeby zweryfikować problem z działem technicznym, niestety ale potrzebuję zrzut ekranu, aby potwierdzić występowanie zgłoszonego problemu. 🙂

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Sa_nova   Gratuluję rozwiązania problemu, wszyscy są zadowoleni @Alan_700  już  się wylogował, już  ogląda Allegro w trybie incognito,  temat zamieciony pod dywan.

Tylko po co były te żądania zrzutów ekranu? Zarzucacie użytkownikowi że zgłasza nieistniejący problem?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

A niżej powinien być szary pasek i jeszcze niżej zielony napis Wyloguj się

Ja bym sugerował wyłączenie komputera i ponowne uruchomienie.

oznacz moderatorów