Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry
Dziś dnia.23. 07. 2025 wysapił u mnie problem , brak jest IKONY - WYLOGUJ na moim profilu ALLEGRO, na przegladarce CHROME, jak otworze przeglądarke FIREFOX, i tam się zaloguje do ALLEGRO to mogę się też normalnie wylogować, na Chromie tego nie mogę zrobić, usunąłem cookies, mam ustawione zabezpieczenie jest właczone, że CHROME jest chroniony, a jednak nie mogę się wylogować z Allegro, proszę o pomoc i naprawieniu błędu o ile jest taka możliwość .
Alan_700
@Alan_700 chętnie pomogę, wyślij nam zrzuty z całego ekranu z widoczną datą i godziną. Zapoznam się z nimi i sprawdzę nieprawidłowość.
Dzień Dobry , nie potrafie zrobić zrzutow ekranu, nie wiem jak to zrobić, ale opisze , na samym dole jest ikonka program FAMILY i podnim była ikona WYLOGUJ a tego nie ma .
PS - to tak wygląda
Zaproś bliskich do Allegro Family
@Alan_700 Aby zrobić zrzut ekranu na komputerze, możesz użyć kombinacji klawiszy Windows + PrtScn (Print Screen). Zrzut zostanie automatycznie zapisany w folderze "Zrzuty ekranu" w Twoich Obrazach.
Sprawdź proszę czy problem też występuje w oknie prywatnym incognito.
@Sa_nova "Sprawdź proszę czy problem też występuje w oknie prywatnym incognito."
Świetna rada, należało by jeszcze wytłumaczyć jak ma się wylogować żeby było "incognito"
A co do tych zrzutów ekranu to zdecydowanie brakuje stawki za wykonanie każdego zrzutu ekranu. Przecież to jest praca użytkownika na zlecenie Allegro, wynagrodzenie się nalezy.
@br. czyszczenie plików Cookie (co zgodnie z informacją w wątku, zostało już zrobione) oraz sprawdzenie działania strony w trybie incognito - to pierwsze kroki, aby wyeliminować błąd techniczny.
"należało by jeszcze wytłumaczyć jak ma się wylogować" - nie widzę tutaj potrzeby, aby opisać gdzie znajduje się opcja wyloguj, ponieważ z treści wątku wynika, że nie to jest tutaj problemem. Dodadkowo @mdrogeria załączył zrzut ekranu z zaznaczeniem, gdzie ta opcja się znajduje.
W sprawie prośby o zrzuty ekranu - jeśli znasz sposób, jak możemy sprawdzić co widzą użytkownicy u siebie na ekranie bez proszenia o zrzut, to chętnie go poznam. U mnie w przeglądarce chrome, mam dostępny przycisk wyloguj - więc żeby zweryfikować problem z działem technicznym, niestety ale potrzebuję zrzut ekranu, aby potwierdzić występowanie zgłoszonego problemu. 🙂
A niżej powinien być szary pasek i jeszcze niżej zielony napis Wyloguj się
Ja bym sugerował wyłączenie komputera i ponowne uruchomienie.