anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony Allegro od kilku dni , brak odpowiedzi na reklamacje

AutoCzesciLeczna
#9 Pomysłodawca#

Witam 

Jak to jest , ponieważ zaczynam strasznie się denerwować odnośnie zlewania mnie pod każdym względem ?!
Staram się z Wami skontaktować od kilku dni , oczywiście w dziale gdzie potrzebuję pomocy zawsze konsultant jest zajęty ale to zawsze . Obiecujecie oddzwonienie ale jak zwykle to samo , cisza i raz jeszcze cisza ! Mam wiele pytań odnośnie np. zablokowania konta ponieważ nie wypowiedziałem się w dyskusji  w ciągu 24 godzin gdzie nie sprzedajemy na Allegro przez cały miesiąc i mam słaby dostęp do maila. Czyścimy magazyn i czyszczę głowę , odpoczywam od Was i od klientów odklejonych od rzeczywistości którzy zauważają PO MIESIĄCU że dostali nie tą lampę którą zamawiali 🙂 . Niestety konsultant stwierdził że zawiesi mi konto ot tak . Co ja mam zrobić jak Wy olewacie mnie ponad 24 godziny , czy pracownik który umawia rozmowę powinien zostać zwolniony ?! Wymuszacie na nas coraz więcej presji pod każdym waszym wymysłem ale w drugą stronę nie robicie niczego , kompletnie niczego ! Nie jestem człowiekiem który lubi pisać , liczę na rozmowę przez telefon 
Mam o wile więcej pytań ale brak kontaktu tak dużej firmy woła o pomstę do nieba i znowu wystawiacie sobie opinię która to idzie za Wami już od bardzo dłuższego czasu .

Mam nadzieje że teraz ktoś kompetenty nie dziecko po szkole skontaktuje się ze mną , numer telefonu macie . Pozdrawiam   

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@AutoCzesciLeczna przykro mi, ale w przypadku blokady konta kontaktuj się z nami wyłącznie przez formularz. Poczekaj na kontakt doradcy. Widzę, że jest zgłoszenie w tej sprawie 45157922. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

AutoCzesciLeczna
#9 Pomysłodawca#

Chwilka , napisałem również o reklamacji gdzie macie miesiąc na odpowiedz i cisza ?! O tym nie wypowie się już Pani ? Co z telefonem który miał być a go nie było? T jest odpowiedz moderatora ? To jest wręcz żenujące jak podchodzicie do ludzi którzy was UTRZYMUJĄ . Jestem załamany coraz bardziej tą platformą 

Czekam na wyjaśnienie moich pytań które były zawarte w pierwszej wiadomości oraz drugiej 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@AutoCzesciLeczna przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Zainterweniowałam w Twojej sprawie i zwiększyłam priorytet Twojego zgłoszenia. Poczekaj teraz proszę cierpliwie na kontakt jednego z naszych doradców. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

@N_Nitka28  to również zainterweniuj  w mojej sprawie nr44412694, żarty sobie robią , ten dział jest niepoważny , ile ta sprawa ma się jeszcze ciągnąć 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 Proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Nasi doradcy zajmują się Twoją sprawą. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@AutoCzesciLeczna w tego typu sytuacja allegro ogranicza mocno kontakt

masz rację, trochę dziwnie to wygląda, gdy robi to za brak kontaktu z kupującym

z doświadczenia wiem:

licz na max jedną odpowiedź dzienni nie dotyczącą tematu

oznacz moderatorów

AutoCzesciLeczna
#9 Pomysłodawca#

Pytam o reklamację gdzie macie miesiąc na odpowiedz i cisza ?! Co z telefonem który miał być a go nie było? 

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

Tu jest Polska, tu się czeka!

Na wizytę u kardiologa dziecięcego nawet dwa lata.

Allegro zmienia standardy na te medyczne ... 😉

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

AutoCzesciLeczna
#9 Pomysłodawca#

Ja rozumiem wszystko ale szanujmy się , jeżeli wymagasz czegoś od swoich pracowników bądź porządku do nich . Nie oszukuj , nie klep jednego po plecach i nie rób niczego poza ich plecami a wtedy będą cię szanować . W przeciwnym wypadku zdanie o nim będą mieli jakie mają . 

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

Święte słowa. Pozdrawiamy Ciechanki Łęczyńskie. Chłopak z Ciechanek Łęczyńskich to nasz szef 😉

 

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

AutoCzesciLeczna
#9 Pomysłodawca#

Nie do końca rozumiem to z chłopakiem oraz szefem ale .... ( w tym przypadku to Allegro jest szefem , prezesem czy jak sobie to nazwiesz i robią co chcą i kiedy chcą ) Mełgiewska , 

oznacz moderatorów

dankobutik
#7 Wielbiciel#

Dowcipem jest, że żeby znieść ograniczenia trzeba podnieść jakość sprzedaży, ale nie można sprzedawać 🙂

oznacz moderatorów

AutoCzesciLeczna
#9 Pomysłodawca#

Tego nie wiedziałem , więc zapowiada się batalia poza portalem najprawdopodobniej ale poczekam co wyjdzie 

oznacz moderatorów

dankobutik
#7 Wielbiciel#

Znaczy się, sprzedawać można tylko to co zostało wystawione do czasu blokady. Nie można wystawiać świeżego towaru. Na swoim głównym koncie firmowym mam prawie zdjętą blokadę, ale muszę wyjaśnić jeszcze sprawę sprzed roku na swoim koncie prywatnym, gdzie nawet nie wiedziałem, że jest tam jakiś problem i od roku się tam nie logowałem, a trzeba wyjaśnic bo są powiązane. Śmieszne.

oznacz moderatorów

dankobutik
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  Czy mógłby ktoś ponaglić odpowiedź na zgłoszenie? Lub po prostu odblokować mi jedne konto, z pozostałych gdzie mam wyjaśniać już nie korzystam od wielu miesięcy 😞

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@dankobutik Twoje zgłoszenie jest rozpatrywane. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Numer zgłoszenia: 45103629. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów