anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kuponu za aplikacje

MAMY ROZWIĄZANIE!
Bobu9180
#7 Wielbiciel#

Nie mogę otrzymać kuponu 15 złotych za zainstalowanie aplikacji, ponieważ „nie można zweryfikować czy kwalifikuję się do przyznania kuponu” gdy konto jest nowe oraz podałem dane konta. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Bobu9180 sprawdzimy Twoje konto i wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Bobu9180 czy możesz przesłać mi zrzut swojego ekranu, na którym widać ten komunikat? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Bobu9180
#7 Wielbiciel#

IMG_5769.png

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Bobu9180 dziękuję. Uzupełnij proszę imię i nazwisko w tej zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów