Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Allegro mi zablokowało prawdopodobnie możliwość robienia szybkiego zakupu przez przycisk kupuję i płacę. Obecnie gdy chce to zrobić niestety po kliknięciu tego przycisku allegro przekierowuje mnie do formularza takiego jakbym kupił przez kup teraz. Wcześniej przy kliknieciu kupuję i płacę normalnie miałem okno dialogowe na wpisanie kodu blik. Niestety teraz mocno spowolniło mi to czas zakupu. Proszę o odpowiedź.
Raczej to co piszesz jest mało wiarygodne. Allegro nie blokuje tak że tylko jakąś wybrana formę płatności jakby zablokowali to byś nie kupił wcale. Inna przyczyna jest.
U Mnie działa.
@JasZlotoDiax nie mamy możliwości zablokowania jednej metody zakupu, czy problem pojawia się tez, gdy korzystasz z innej przeglądarki?
Problem występuje i w przeglądarce po wyczyszczeniu plików cookies, i w trybie incognito oraz w przeglądarce.
@JasZlotoDiax czy masz zapisane dane karty płatniczej, PayU Express, korzystasz z Apple Pay lub Google Pay albo w ciągu ostatniego miesiąca BLIK został przez Ciebie wybrany jako metoda płatności w formularzu opcji dostawy? Rozumiem, że cena przedmiotu wynosi od 1 do 5000 zł? Jeśli to wszystko zostało sprawdzone to prześlij proszę nagranie lub zrzuty ekranu na których ten problem będzie widoczny.
Możesz je przesłać na adres spolecznosc@allegro.pl w treści wiadomości prześlij proszę link do tego wątku.
@JasZlotoDiax dziękuję za filmik!
Po wybraniu opcji "kupuję i płacę" przenosimy Cię do formularza, abyś mógł dodać Smart! Wygląda to tak jakbyś go nie posiadał, chociaż widzę, że obecnie jest aktywny na Twoim koncie, czy filmik został nagrany, zanim go miałeś lub na innym koncie?
Film nagrywałem jak posiadałem smarta
@JasZlotoDiax w takim razie może jesteś zalogowany na inne konto, bo na filmiku wyraźnie widać, że nie ma Smart!
W momencie nagrywania filmu miałem Smart family. Teraz mam wykupiony normalny abonament i to samo.
@JasZlotoDiax a na pewno w aplikacji jesteś zalogowany na konto z którego piszesz?
Tak
@JasZlotoDiax czy możesz podesłać zrzut ekranu na którym będzie to widoczne?
Potrzebuję go, żeby zgłosić to do Działu technicznego.
Co ma być widoczne?
@JasZlotoDiax to, że w aplikacji jesteś zalogowany na konto, z którego piszesz.
@JasZlotoDiax potrzebuję jeszcze nagranie próby szybkiego zakupu z wykupionym własnym Smartem. Przepraszam, ale jest to niezbędne dla Działu technicznego, ponieważ po sprawdzeniu nagrania jakie od Ciebie otrzymałam, odpowiedź jest taka, że to przez to, że nie masz Smart!
Skoro problem pojawia się również, gdy masz Smart!, musimy to zobaczyć.
Podeślij proszę nagranie na adres spolecznosc@allegro.pl.
@JasZlotoDiax dzięki! Otrzymałam e-mail i konsultuję tę sprawę 🙂
@JasZlotoDiax muszę jeszcze poprosić Cię o kilka informacji, czy możesz podać numer oferty jakiejś przykładowej przy której ten problem się pojawia oraz daj proszę znać, czy problem pojawia się tylko w aplikacji, czy też w przeglądarce?
Problem występuje w każdej ofercie. I w apce i w przeglądarce.