anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości zakupu przez szybki zakup

JasZlotoDiax
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Allegro mi zablokowało prawdopodobnie możliwość robienia szybkiego zakupu przez przycisk kupuję i płacę. Obecnie gdy chce to zrobić niestety po kliknięciu tego przycisku allegro przekierowuje mnie do formularza takiego jakbym kupił przez kup teraz. Wcześniej przy kliknieciu kupuję i płacę normalnie miałem okno dialogowe na wpisanie kodu blik. Niestety teraz mocno spowolniło mi to czas zakupu. Proszę o odpowiedź.

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

LEW433
#21 Demiurg#

Raczej to co piszesz jest mało wiarygodne. Allegro nie blokuje tak że tylko jakąś wybrana formę płatności jakby zablokowali to byś nie kupił wcale. Inna przyczyna jest.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

U Mnie działa.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@JasZlotoDiax nie mamy możliwości zablokowania jednej metody zakupu, czy problem pojawia się tez, gdy korzystasz z innej przeglądarki?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

JasZlotoDiax
#9 Pomysłodawca#

Problem występuje i w przeglądarce po wyczyszczeniu plików cookies, i w trybie incognito oraz w przeglądarce.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@JasZlotoDiax czy masz zapisane dane karty płatniczej, PayU Express, korzystasz z Apple Pay lub Google Pay albo w ciągu ostatniego miesiąca BLIK został przez Ciebie wybrany jako metoda płatności w formularzu opcji dostawy? Rozumiem, że cena przedmiotu wynosi od 1 do 5000 zł? Jeśli to wszystko zostało sprawdzone to prześlij proszę nagranie lub zrzuty ekranu na których ten problem będzie widoczny. 
Możesz je przesłać na adres spolecznosc@allegro.pl w treści wiadomości prześlij proszę link do tego wątku. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@JasZlotoDiax  dziękuję za filmik! 
Po wybraniu opcji "kupuję i płacę" przenosimy Cię do formularza, abyś mógł dodać Smart! Wygląda to tak jakbyś go nie posiadał, chociaż widzę, że obecnie jest aktywny na Twoim koncie, czy filmik został nagrany, zanim go miałeś lub na innym koncie? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

JasZlotoDiax
#9 Pomysłodawca#

Film nagrywałem jak posiadałem smarta

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@JasZlotoDiax w takim razie może jesteś zalogowany na inne konto, bo na filmiku wyraźnie widać, że nie ma Smart!

la_nika_0-1700211098453.png

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

JasZlotoDiax
#9 Pomysłodawca#

W momencie nagrywania filmu miałem Smart family. Teraz mam wykupiony normalny abonament i to samo.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@JasZlotoDiax a na pewno w aplikacji jesteś zalogowany na konto z którego piszesz? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

JasZlotoDiax
#9 Pomysłodawca#

Tak

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@JasZlotoDiax czy możesz podesłać zrzut ekranu na którym będzie to widoczne? 
Potrzebuję go, żeby zgłosić to do Działu technicznego. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

JasZlotoDiax
#9 Pomysłodawca#

Co ma być widoczne?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@JasZlotoDiax to, że w aplikacji jesteś zalogowany na konto, z którego piszesz. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

JasZlotoDiax
#9 Pomysłodawca#

Screenshot_2023-11-22-22-19-56-835_pl.allegro.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@JasZlotoDiax potrzebuję jeszcze nagranie próby szybkiego zakupu z wykupionym własnym Smartem. Przepraszam, ale jest to niezbędne dla Działu technicznego, ponieważ po sprawdzeniu nagrania jakie od Ciebie otrzymałam, odpowiedź jest taka, że to przez to, że nie masz Smart!
Skoro problem pojawia się również, gdy masz Smart!, musimy to zobaczyć.
Podeślij proszę nagranie na adres spolecznosc@allegro.pl.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@JasZlotoDiax dzięki! Otrzymałam e-mail i konsultuję tę sprawę 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@JasZlotoDiax muszę jeszcze poprosić Cię o kilka informacji, czy możesz podać numer oferty jakiejś przykładowej przy której ten problem się pojawia oraz daj proszę znać, czy problem pojawia się tylko w aplikacji, czy też w przeglądarce?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

JasZlotoDiax
#9 Pomysłodawca#

Problem występuje w każdej ofercie. I w apce i w przeglądarce.

oznacz moderatorów