anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości zapłaty za zamowienia

Client:48394778
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

nadal nie mogę opłacić zamówień, próbowałem z przeglądarek, próbowałem z komputera, kasowałem cookies i nic to nie dało. Kilka razy pisałem przez formularz kontaktowy do allegro i nic. czy nikt nie jest w stanie rozwiązać problemu? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:48394778
#7 Wielbiciel#

IMG_3798.jpeg

IMG_3772.png

oznacz moderatorów

Client:48394778
#7 Wielbiciel#

IMG_3774.jpeg

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:48394778. Sprawdzę to i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48394778, czy po zalogowaniu do Allegro w trybie incognito przeglądarki również występuje ten problem?  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:48394778
#7 Wielbiciel#

Tak, w trybie incognito bez zmian

oznacz moderatorów