Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od 3 lutego zadaję sprzedającemu pytanie przed zakupem. Wykorzystałem czat, e mail, telefon. Nie dostaję odpowiedzi pomimo tego iż sprzedający nie ogłosił urlopu i loguje się każdego dnia do systemu. Ponawiałem prośby kilkukrotnie, niestety bez żadnego odzewu. Czy jest jakiś sposób aby pomóc w tym temacie? _ odpowiedzi są istotne do podjęcia decyzji o zakupie
nr oferty 17197531982
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@sl-aw-ek Ale ja nie biorę kasy za udostępnianie gotowych rozwiązań. Od tego ma Allegro własnych "expertów" ba nawet pracują oni w "odpowiednich zespołach"
Czy to my mamy za nich myśleć ?
@pp0404 gwarancja sprzedawcy ^^
"Jesteśmy komisem GSM, dlatego faktury, które wystawiamy zależą w dużej mierze od pochodzenia towaru. Dla części produktów wystawiamy fakturę VAT 23% (np. do towarów nabytych bezpośrednio od dystrybutora lub innych firm), natomiast dla części produktów wystawiamy fakturę VAT marża (komisową) - gdy towar został nabyty od osoby prywatnej. Jesteśmy polską firmą i rozliczamy podatek wg przepisów polskiego prawa. Rodzaj wystawianej przez nas faktury wynika z odrębnych przepisów prawa polskiego. Wskazane informacje umieszczamy tutaj, gdyż regulamin serwisu zabrania umieszczania informacji o fakturze jak i o sprzedawcy w opisie przedmiotu. W przypadku chęci uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o zadawanie pytań, jesteśmy do Państwa dyspozycji."
I co z tego że 9 lat na Allegro jak jedynie 9 pozytywów , 1 negatyw i 3 usunięte opinie w ciągu roku... w/g mnie szybciej wyegzekwuje się reklamacje na aliex... niż takiego sprzedawcy 😉
@c-mos ma więcej kont 😉
@br. Od tego ma Allegro własnych "expertów" ba nawet pracują oni w "odpowiednich zespołach"
Wiesz moje pytanie powstało z obawy, że jeśli coś takiego stworzą ich eksperci to ... Dla tych od autorespondera nic się nie zmieni a połowa odpowiedzi napisanych przez sprzedawców zostanie uznana za automat xD