anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak opcji rozłącz te same oferty.

MAMY ROZWIĄZANIE!
renata86aa
#9 Pomysłodawca#

Przed chwilą po wpisaniu jakiekolwiek frazy zauważyłem, że wyszukiwanie działa jedynie dla produktów a nie ofert. Nie mam opcji rozłączenia produktu. 

Czy to jakiaś zmiana czy błąd ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
1 339 ODPOWIEDZI 1 339
Jarekp148
#7 Wielbiciel#

Dzięki Ci o Zbawco, znów jestem w domu. Żona znowu będzie zła że kupuje sprzęt.

oznacz moderatorów
PaniBeata
#10 Popularyzator#

a.jpg

oznacz moderatorów
Tasiorsa
#9 Pomysłodawca#

@ayo80 Czy testy zakończą się dla wszystkich w tym samym czasie czy nie koniecznie? Pytam bo odliczam do tego dnia. Z moich obserwacji - jak znasz konkretny model sprzętu który chcesz kupić to się przemęczysz i znajdziesz, ale jak np szukasz perfum na prezent w kwocie do 200 PLN i nie wiesz co byś chciał to jest dramat żeby znaleźć cokolwiek i żeby móc sobie porównywać. Ostatnio szukałem herbaty - takiej którą okresowo kupuje. W wyszukiwarce nie znajdywało wcale - przez historię zakupów była dostępna. Generalnie to niedopracowane i kulawe rozwiązanie i jak musi to powinno zostać jedynie w formie opcji.

oznacz moderatorów
ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@Tasiorsa nie znam dokładnego terminu zakończenia tego testu. Na pewno będziemy z niego wyciągać wnioski.

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
PresidentJackson
#8 Zapaleniec#

Jedyne co potraficie, to wyciągać błędne wnioski. Bo to, co można o Was powiedzieć, to to, że nie liczycie się ze zdaniem - zarówno oferentów zamieszczających ogłoszenia na platformie, jak i osób kupujących.

Gdybyście wsłuchiwali się w głosy WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW, zauważylibyście już na samym początku wprowadzenia "testów tego udogodnienia" ostry sprzeciw. A tak to macie w głębokim poważaniu Użytkowników, pisząc tylko "słodki korporacyjny bełkot", który sami kupujecie. Nie zauważacie, że większość Użytkowników już dawno nie kupuje tej Waszej "oklepanej bajeczki".

Staczacie się po równi pochyłej. Z kolei Wasze tłumaczenia są mętne i pokrętne.

oznacz moderatorów
ASGuitars
#8 Zapaleniec#

Jestem użytkownikiem Smart. Czy mogę się ubiegać o zwrot za wykupienie usługi, jeżeli utrudniacie mi zamawianie zakupów? Przed chwilą byłem zmuszony zamówić coś z portalu na pierwszą literę alfabetu, bo allegro stało się mniej czytelne (co swoją drogą jest wybitnym osiągnięciem, bo konkurencja bardzo nisko postawiła poprzeczkę). Gdzie mogę napisać reklamacje?

oznacz moderatorów
assasin_zlotow
#11 Animator#

"Oczywiście, można zrezygnować w zakładce [Konto] -> [Allegro Smart!] -> [ Zarządzaj Smart!]."

oznacz moderatorów
JohnnyKnoxville
#9 Pomysłodawca#

ASGuitars - jeżeli zrezygnujesz, musisz uzbroić się w cierpliwość. Lollegro zwraca kasę za smarta, dopiero po dwóch tygodniach. Ja zrezygnowałem w zeszłym tygodniu i jeżeli się nie mylę, kasa zostanie mi zwrócona dopiero 22 sierpnia. Chyba nie muszę dodawać, jak bardzo mnie to wkurza (chciałoby się napisać inaczej). 

oznacz moderatorów
ASGuitars
#8 Zapaleniec#

No, trudno, ale co zrobić, to prywatny folwark. Łysy zza oceanu się tylko ucieszy.

oznacz moderatorów
JohnnyKnoxville
#9 Pomysłodawca#

A teraz mi powiedzcie jak to jest - hokejowy klub Re-Plast Unia Oświęcim, na swoim FB, napisał, że wsłuchali się w głos kibiców i postanowili uruchomić sprzedaż biletów online na mecze Hokejowej Ligi Mistrzów, a lollegro, ma Nas tam gdzie Księżyc nie dociera...

oznacz moderatorów
kanas153
#8 Zapaleniec#

Niespełna 18 lat korzystania z allegro, ale wszystko co dobre kiedyś się kończy. Kupowałem na allegro, mimo, że często jest drożej, bo mogłem szybko znaleźć to, czego potrzebowałem i kupić dosłownie kilkoma kliknięciami. Teraz szybciej jest znaleźć dany produkt w google, założyć konto bezpośrednio w sklepie internetowym sprzedawcy i zamówić, niż przebijać się przez widok połączonych ofert.

oznacz moderatorów
koval_r
#8 Zapaleniec#

Dobry wieczór, bardzo proszę moderatorów o umożliwienie wyłączenia opcji łączenia ofert na moim koncie. Proszę uwzględnić moje konto do zakończenia tych testów, nie chcę opcji łączenia ofert, na moim koncie może taka opcja nie istnieć. Z góry dziękuję, za pozytywne działania w tym kierunku.

Robert

oznacz moderatorów
ZwawyZolw
#8 Zapaleniec#

Czy ktoś ma podobny problem, że zniknął mu przycisk połączenia i rozłączenia ofert? Nie mogę rozłączyć ofert przez co nic nie da się kupić/obejrzeć. Lista ofert po prostu jest nieczytelna (kilka połączonych ofert tego samego produktu - co to ma dać?). Próbowałam innej przeglądarki, wyczyszczenia historii, ciasteczek, trybu prywatnego - nic. Jedyne co pomaga do wylogowanie się z konta. A teraz korzystanie bez rozłączenia produktów to masakra. Fakt dawno nie kupowałam na Allegro, ale teraz nie zachęta to do robienia zakupów.

oznacz moderatorów
serwis-texas
#21 Demiurg#

@ZwawyZolw 

Są testy. Jesteś w grupie testowej. Ja doradzam wylogować, znaleźć numer ofert i dopiero kupować.

oznacz moderatorów
ZwawyZolw
#8 Zapaleniec#

O nie... Dziękuję za odpowiedź. Mam nadzieję, że Allegro pójdzie po rozum do głowy i jak najszybciej skończy te testy.
Miłego dnia!

oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

Są testy i tak będzie przez 2 miesiące, mam to samo 

oznacz moderatorów
ZwawyZolw
#8 Zapaleniec#

Dzięki za odpowiedź. Mam nadzieję, że jak najszybciej je zakończą.
Pozdrawiam! 

oznacz moderatorów
drekenzes
#17 Koryfeusz#

@ZwawyZolw Niestety jednocześnie prowadzone są ankiety, w których badają pozostawienie właśnie tylko tego widoku. Sprawdzają jak to wpłynie na wyróżnienia aukcji.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów
ZwawyZolw
#8 Zapaleniec#

Dzięki. Mam nadzieję, że z ankiet wyniknie, że ten przycisk ułatwia życie kupującym.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@ZwawyZolw Niestety allegro szuka rozwiązań i mogą się nie skończyć pomyśle dla nas.

oznacz moderatorów