anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak pieniędzy za zwrot

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:59372412
#9 Pomysłodawca#

Mam pytanie możecie mi sprawdzić czemu nie dostałam jeszcze od 2 lipca pieniędzy za zwrot firan, gdzie podobno 149, 98  złotych zostało wysłane, a sprzedawca nie odpisuje. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:59372412 z tego co widzę, płatność za zamówienie odbyła się przez metodę Allegro Pay. Oznacza to, że pieniądze, które dostaniemy od sprzedającego zaliczymy na poczet Twoich spłat.
Zachęcam do weryfikacji Twojego panelu Allegro Pay, a w razie potrzeby skontaktuj się z nami przez ten formularz

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:59372412
#9 Pomysłodawca#

Dobrze wiem że na spłatę ale dalej, jest nie spłacone, w czwartek była wiadomość wysłana do sprzedawcy, bo jak napis pojawiał sie pełny zwrot pieniędzy to zawsze spłata była w tym samym dniu. Poczekamy, zobaczymy.  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
Client:59372412
#9 Pomysłodawca#

Hej ja wszystko rozumiem ale możecie sprawdzić jeszcze raz ten  zwrot , sprzedawca nie odpisuje, a pierwszy raz w życiu spotykam sie że to tak trwa, sprzedawca miał swoj czas, a spłata dalej nie spłacona. Pozdrawiam  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:59372412 Rozumiem, że się martwisz, ale na spokojnie. Sprzedawca zlecił dwukrotnie zwrot, jednak nie został on sfinalizowany. Poprosiłam odpowiedni zespół, o otwarcie dyskusji i poinstruowanie sprzedawcy odnośnie zwrotu środków. 

Pamiętaj, że termin spłaty należności Allegro Pay jest wiążący dla Ciebie, a nie sprzedawcy. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:59372412
#9 Pomysłodawca#

Oczywiście że rozumiem, ale nigdy z żadnym sprzedawcom nie było problemu, mam nadzieje że w końcu dojdzie zwrot , dziekuje za otwarcie dyskusji. Oby to pomoglo. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:59372412 Oczywiście, Twoje obawy są zrozumiałe. Mam nadzieję, że teraz szybko uda się rozwiązać tę kwestię.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@Client:59372412 po 1 sprzedawcy w weekend nie pracują a czas na odpisanie nie biegnie, po 2 zgodnie z ustawą mają 14dni kalendarzowych na zlecenie zwrotu od momentu odstąpienia od umowy

oznacz moderatorów
Client:59372412
#9 Pomysłodawca#

To akurat dobrze wiem, tylko wiadomość do sprzedawcy była wysłana w czwartek, a jak na allegro pokazuje sie napis pełny zwrot pieniędzy to zawsze w ten sam dzień miałam pieniądze z zwrotu. Dlatego napisałam tu do was ale okej to czekamy i zobaczymy.  @Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  

oznacz moderatorów