Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam nie otrzymałem pieniędzy za anulowanie produktu 410.49zl proszę o wyjaśnienie sytuacji @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:113215403 a minęło 14 dni od odstąpienia - anulowania ?
@kostas11 @Ja już czekam prawie 2 miesiące na pieniądze
@Client:113215403 rozumiem, że chodzi o zamówienie nr 96d36120-7697-11f0-952e-53f21f393eba?
Sprzedający zwrócił tę wpłatę 11 sierpnia i zaksięgowała się poprawnie, sprawdź proszę swoje konto, do którego przypisana jest karta, którą opłaciłeś zakup. W przypadku większości banków informację o zwrocie zobaczysz na wyciągu lub w historii konta obok daty zakupu zwróconego produktu.