anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak pieniędzy za zwrot

Client:113215403
#7 Wielbiciel

Witam nie otrzymałem pieniędzy za anulowanie produktu 410.49zl proszę o wyjaśnienie sytuacji  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:113215403 a minęło 14 dni od odstąpienia - anulowania ?

__________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:113215403
#7 Wielbiciel

@kostas11 @Ja już czekam prawie 2 miesiące na pieniądze

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:113215403 rozumiem, że chodzi o zamówienie nr 96d36120-7697-11f0-952e-53f21f393eba?
Sprzedający zwrócił tę wpłatę 11 sierpnia i zaksięgowała się poprawnie, sprawdź proszę swoje konto, do którego przypisana jest karta, którą opłaciłeś zakup. W przypadku większości banków informację o zwrocie zobaczysz na wyciągu lub w historii konta obok daty zakupu zwróconego produktu. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów