Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
W jaki sposób moge porozmawiac z kims telefonicznie z allegro ???
Kupujący załozył mi dyskusje, wczesniej uszkadzając dwukrotnie wysyłany nowy produkt
i jawnie stara sie wyłudzić odemnie pieniądze na dyskusji, a pracownik allegro jeszcze mu przyklaskuje.
ostatecznie wychodzi ze kupujący ma mi odesłac uzywany przez 2 miesiace samochod na akumulator z zarysowaniem na siedzisku ewidentnie zrobionym paznokciem lub nozykiem przy rozpakowywaniu, za drugim wysłanym nowy fotelikiem kupujący nie odebrał paczki od klienta twierdzac ze równiez jest uszkodzony. u kuriera widnieje ze klient zrezygnował z odbioru paczki tym samym wogole jej nie otwierał.
do mnie wrócił kolejny uszkodzony fotelik.
na tą chwile jestem do tyłu na 6 kursach kuriera , dwa nowe foteliki uszkodzone
a na produkcie miałem 30 zł marzy.
Allegro stwierdziło ze musze na własny koszt odebrac uszkodzony "" produkt od klienta uzywany juz 2 miesiace , bez orginalnego opakowania bo klient juz wyrzucił opakowanie i zwrócic całą kwote za produkt.
Kupujący wydzwania, grozi i wyzywa krzycząc przez telefon i na dyskusji również nic nie parzy go w język i allegro równiez nie zwraca uwagi kupującemu za obrazliwe teksty.
co ja mam zrobic?
Tu masz kontakt telefoniczny do Allegro; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=214387b5-397a-4941-9f72-7d844023040c
@RelaxAndFun cóż Ci napisać....witamy w rzeczywistości Allegro. Każdy z nas ma czasami podobne sytuacje, dlatego albo Allegro zacznie coś robić w kierunku zmian, albo rozwijaj swoją sprzedaż poza tym portalem. Choć ostatnio jest moda wśród tego typu klientów na zakupy w innych miejscach, a później odnajdywanie sprzedawcy na Allegro i straszenie ponownym zakupem i wystawieniem negatywa. Ja miałem tak tydzień temu - klient w czasie montażu uszkodził 2 elementy zestawu filtra. Widać "jak byk", że przez to, że za głęboko chciał wcisnąć węże - serwis również wydał tą samą opinię, a dzisiaj czytałem też o podobnym przypadku u innego sprzedawcy. Zakup towaru gdzieś na giełdzie, a później straszenie Allegro. To są kwadratowe jaja normalnie.
Poza tym, kliknij łapkę w górę tutaj:
Może Allegro jak zobaczy, że chcemy od nich zmian pod tym kątem to zaczną coś robić.
@konto zamknięte dziwię się bo klient wysłał nowy fotelik na reklamację a kupujący go nie odbiera więc allegro pewnie z automatu wkleja tekst nie czytając dokładnie wątku, wedle mnie w takiej dyskusji po przedstawieniu dowodu wysyłki reklamowanego produktu lub jak w tym przypadku dosłania fotelika lub pisma odrzucającego reklamację powinny być autoamtycznie zamykane dyskusje a kupujący zgodnie z prawem kierowany do rzecznika lub sądu co by rozstrzygnął sprawę bo allegro nie jest stroną transakcji 🙂
@kostas11 pewnie. Pisałem o tym w moim pomyśle, że jeśli na pewne sprawy są niezbite dowody to Allegro powinno pomagać, ingerować w dyskusję, a gdy widać, że problemu już nie ma bo był wydumany lub został rozwiązany to dyskusja powinna być przez Allegro zakańczana.