anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak pomocy od allegro w dyskucji

RelaxAndFun
#8 Zapaleniec#

Witam 

W jaki sposób moge porozmawiac z kims telefonicznie z allegro ???

 

Kupujący załozył mi dyskusje,  wczesniej uszkadzając  dwukrotnie wysyłany nowy produkt

i jawnie stara sie wyłudzić odemnie pieniądze na dyskusji, a pracownik allegro jeszcze mu przyklaskuje.

ostatecznie wychodzi ze kupujący ma mi odesłac uzywany przez 2 miesiace  samochod na akumulator  z zarysowaniem na siedzisku ewidentnie zrobionym paznokciem lub nozykiem przy rozpakowywaniu,  za drugim wysłanym nowy fotelikiem kupujący nie odebrał paczki od klienta twierdzac ze równiez jest uszkodzony. u kuriera widnieje ze klient zrezygnował z odbioru paczki tym samym wogole jej nie otwierał.

do mnie wrócił kolejny uszkodzony fotelik.

 

na tą chwile jestem do tyłu  na  6 kursach kuriera , dwa nowe foteliki uszkodzone 

a na produkcie miałem 30 zł marzy.

 

Allegro stwierdziło ze musze na własny koszt odebrac uszkodzony "" produkt  od klienta uzywany juz 2 miesiace , bez orginalnego opakowania bo klient juz wyrzucił opakowanie    i zwrócic całą kwote za produkt.

 

Kupujący wydzwania, grozi i wyzywa krzycząc przez telefon i na dyskusji również nic nie parzy go w język i allegro równiez nie zwraca uwagi kupującemu za obrazliwe teksty.

 

 co ja mam zrobic?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@RelaxAndFun cóż Ci napisać....witamy w rzeczywistości Allegro. Każdy z nas ma czasami podobne sytuacje, dlatego albo Allegro zacznie coś robić w kierunku zmian, albo rozwijaj swoją sprzedaż poza tym portalem. Choć ostatnio jest moda wśród tego typu klientów na zakupy w innych miejscach, a później odnajdywanie sprzedawcy na Allegro i straszenie ponownym zakupem i wystawieniem negatywa. Ja miałem tak tydzień temu - klient w czasie montażu uszkodził 2 elementy zestawu filtra. Widać "jak byk", że przez to, że za głęboko chciał wcisnąć węże - serwis również wydał tą samą opinię, a dzisiaj czytałem też o podobnym przypadku u innego sprzedawcy. Zakup towaru gdzieś na giełdzie, a później straszenie Allegro. To są kwadratowe jaja normalnie.

Poza tym, kliknij łapkę w górę tutaj:

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/wi%C4%99ksze-zaanga%C5%BCowa...

Może Allegro jak zobaczy, że chcemy od nich zmian pod tym kątem to zaczną coś robić.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@konto zamknięte dziwię się bo klient wysłał nowy fotelik na reklamację a kupujący go nie odbiera więc allegro pewnie z automatu wkleja tekst nie czytając dokładnie wątku, wedle mnie w takiej dyskusji po przedstawieniu dowodu wysyłki reklamowanego produktu lub jak w tym przypadku dosłania fotelika lub pisma odrzucającego reklamację powinny być autoamtycznie zamykane dyskusje a kupujący zgodnie z prawem kierowany do rzecznika lub sądu co by rozstrzygnął sprawę bo allegro nie jest stroną transakcji 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@kostas11 pewnie. Pisałem o tym w moim pomyśle, że jeśli na pewne sprawy są niezbite dowody to Allegro powinno pomagać, ingerować w dyskusję, a gdy widać, że problemu już nie ma bo był wydumany lub został rozwiązany to dyskusja powinna być przez Allegro zakańczana.

oznacz moderatorów