anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak postępu w zadaniach gamexp

Client:137386225
#1 Nowicjusz

Nie zalicza mi postepu w niektórych zadaniach z gamexp. Jedne zadania działają normalnie typu zebranie 100 eliminacji, ale zadania na rozegranie 10 gier rankingowych oraz zdobyciu 15 eliminacji w jednej grze (valorant) już nie ruszają. Działają one z opóźnieniem lub będą działać gdy skończę inne zadania? 

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:137386225. Jeśli problem występuje w aplikacji gamEXP, to proszę abyś napisał supportu: gamexp.@instreamly.com
Wszystkie zadania są automatycznie śledzone i nie ma możliwości manualnego potwierdzenia wyzwań. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:103061060
#7 Wielbiciel

mail nie dziala a postep dalej sie nie nalicza

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103061060 Jaki komunikat pojawia się, kiedy próbujesz wysłać wiadomość na adres wskazany przez Marysię?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:103061060
#7 Wielbiciel

email nie istnieje, zadania nie naliczaja sie w valorancie prawie od poczatku trwania promocji(jedna misja dzialala), teraz po grze w lola to samo, zadne zadanie sposrod trzech nie zanotowalo postepu. dostane swoje punkty za wykonane zadania? 

oznacz moderatorów

Client:111940894
#7 Wielbiciel

Mam ten sam problem. Od ostatniej aktualizacji Valoranta, kompletnie się nie nalicza progres z zadaniami typu. 15 eliminacji w jednej grze, czy choćby z asystami.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:111940894 Prosimy o przesłanie zgłoszenia mejlem na adres wskazany wyżej przez Marysię.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:111940894
#7 Wielbiciel

Wczoraj napisałem na email: gamexp@instreamly.com , dalej czekam na odpowiedź 😛

oznacz moderatorów

matekd94
#7 Wielbiciel

czy trzeba miec taki sam adres email na koncie allegro oraz koncie valorant zeby zaliczalo wyzwania?

np. zrobilem 21 asyst w trybie Team Deathmatch i nie zaliczylo mi wyzwania 20+ asyst jak to zrobic?

oznacz moderatorów

Client:111940894
#7 Wielbiciel

ziomek, to nie działa, sam to próbowałem i też nie zaliczało, muszą to naprawić bo każdemu nie działa 🙂

oznacz moderatorów

7ed
#7 Wielbiciel

Ja czekam już 3 tydzień na odp. łącznie 3 emaile, co tydzień nie nalicza. Tylko w pierwszym naliczyło...

oznacz moderatorów

kinokoteikoku
#7 Wielbiciel

ja czekam od czwartku na konkretna odpowiedz od supportu, bo to ze „misje moga sie naliczac z opoznieniem” nie uznaje za wartosciowa odpowiedz, bo misje sie juz zresetowaly a mi nadal nie zaliczylo poprzednich xD ale na to support juz niestety nie odpowiada

oznacz moderatorów

Client:111940894
#7 Wielbiciel

no ja dzisiaj próbowałem z asystami i ni chu chu ....., z killami działa bo sprawdzałem (misja co trzeba zrobić 400 killi) ale już ta misja która była w tamtym tygodniu to nic a nic, support tez nie odpowiada 🙂 a zaraz ona minie, robie screena w razie co

oznacz moderatorów

Client:103061060
#7 Wielbiciel

**piiip**ane maja, pewnie nie dostaniemy pkt za misje ktore nie dzialaly

oznacz moderatorów

Client:111940894
#7 Wielbiciel

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 
halo , może coś w końcu zrobicie, miałem misję od 1 tygodnia, kompletnie postęp się zatrzymał a teraz mi piszę że muszę anulować bo się skończyła , dzięki !!! i tak samo może naprawcie wpisywanie kodów na stronie 🙂

oznacz moderatorów

wkossak1
#8 Zapaleniec

Mam ten sam problem, ukończone 2 gry rankingowe na 1miejscu + pionek na 2 gwiazdkach i zadania nie zaliczone.Zrzut ekranu 2025-09-12 084924.png

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@wkossak1 skontaktuj się w tej sprawie z supportem pod adresem: gamexp@instreamly.com 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mirozi
#1 Nowicjusz

ja się kontaktowałem. i nic. zero odpowiedzi, zadania się nie zaliczają.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@mirozi Nie mam niestety na to wpływu. Jedyną opcją jest kontakt na tego maila: gamexp@instreamly.com 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Mordekaiser
#7 Wielbiciel

Mam to samo od dnia patcha, support nie odpowiada na maila drugi dzień, żadnej aktualizacji samej nakładki nie było, a czas na wyzwania sobie leci...

oznacz moderatorów