anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak przelewu

MAMY ROZWIĄZANIE!
Paolkaa483
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry , sprzedawca zlecił zwrot kosztów ( zwrot paczki )tydzień temu a do dnia dzisiejszego nie mam  przelewu.  Czy allegro blokuje gdzieś przelew ? @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Paolkaa483 poproszę numer zamówienia lub oferty, której dotyczy ten zwrot. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Paolkaa483
#7 Wielbiciel#

554acae2-bca7-11ef-802a-63766fea07ed  numer zamówienia 🙂

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A jak płaciłeś?

oznacz moderatorów
Paolkaa483
#7 Wielbiciel#

Allegro Pay, ale spłacone z innymi rzeczami.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Więc wracają tam do AllegroPay i wówczas powinna być nadpłata, sprawdzałeś?

oznacz moderatorów
Paolkaa483
#7 Wielbiciel#

Oczywiście że sprawdzałam. Zakup byl zrobiony 17 grudnia . Spłaciłam 10 stycznia , ponieważ były tam jeszcze inne rzeczy. Rozmawiałam że sprzedawcą twierdzi że zlecił zwrot . Na allegro jest też taka informacja jak wchodzę w dyskusję 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Paolkaa483 czy możesz przesłać mi zrzut ekranu z tym komunikatem? W takiej sytuacji rozpoczniemy dyskusję ze sprzedawcą w Twoim imieniu, ale potrzebne mi będzie potwierdzenie, że nie możesz rozpocząć jej sama. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Paolkaa483
#7 Wielbiciel#

Screenshot_2025-02-15-20-17-55-759_pl.allegro.jpg

 prosze 🙂

oznacz moderatorów
Paolkaa483
#7 Wielbiciel#

Na @ nic nie mam 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Paolkaa483 dziękuję za ten zrzut. Już działam w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Paolkaa483 dziękuję. Sprawdziłam ten zwrot w systemie, ale został on anulowany, więc w tej sytuacji musisz skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą, aby wyjaśnił Ci kiedy zamierza zwrócić środki za tę płatność. Jeśli to zrobi i zwrot zostanie zrealizowany poprawnie, te pieniądze wrócą na Twoje saldo w usłudze Allegro Pay. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Paolkaa483
#7 Wielbiciel#

Dziekuje,zadzwonię do niego w pon i to wyjaśniębo na razie mnie zbywał... A co w przypadku kiedy nie zwróci ? Czy  odzyskam środki przez allegro protect ? 🙂

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie z AP a niby dlaczego, sprzedajacy z pewnością zwróci, to wina systemu.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Paolkaa483 sprzedawca jest zobowiązany zwrócić Ci środki. Jeśli tego nie zrobi lub nie będziecie mogli dojść do porozumienia, zgłoś się proszę do nas ponownie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Paolkaa483
#7 Wielbiciel#

Dziękuję 🙂 wysłałam też wcześniej zrzut ekranu jaka informacje mam w allegro gdy wchodzę w dyskusję . Dziękuję za pomoc 🙂 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Paolkaa483 rozpoczęliśmy już dyskusję w Twoim imieniu. Otrzymałaś także od nas wiadomość w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Paolkaa483
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję za pomoc 🙂 

oznacz moderatorów