Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry , sprzedawca zlecił zwrot kosztów ( zwrot paczki )tydzień temu a do dnia dzisiejszego nie mam przelewu. Czy allegro blokuje gdzieś przelew ? @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Paolkaa483 poproszę numer zamówienia lub oferty, której dotyczy ten zwrot.
554acae2-bca7-11ef-802a-63766fea07ed numer zamówienia 🙂
A jak płaciłeś?
Allegro Pay, ale spłacone z innymi rzeczami.
Więc wracają tam do AllegroPay i wówczas powinna być nadpłata, sprawdzałeś?
Oczywiście że sprawdzałam. Zakup byl zrobiony 17 grudnia . Spłaciłam 10 stycznia , ponieważ były tam jeszcze inne rzeczy. Rozmawiałam że sprzedawcą twierdzi że zlecił zwrot . Na allegro jest też taka informacja jak wchodzę w dyskusję
@Paolkaa483 czy możesz przesłać mi zrzut ekranu z tym komunikatem? W takiej sytuacji rozpoczniemy dyskusję ze sprzedawcą w Twoim imieniu, ale potrzebne mi będzie potwierdzenie, że nie możesz rozpocząć jej sama.
prosze 🙂
Na @ nic nie mam
@Paolkaa483 dziękuję za ten zrzut. Już działam w Twojej sprawie.
@Paolkaa483 dziękuję. Sprawdziłam ten zwrot w systemie, ale został on anulowany, więc w tej sytuacji musisz skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą, aby wyjaśnił Ci kiedy zamierza zwrócić środki za tę płatność. Jeśli to zrobi i zwrot zostanie zrealizowany poprawnie, te pieniądze wrócą na Twoje saldo w usłudze Allegro Pay.
Dziekuje,zadzwonię do niego w pon i to wyjaśniębo na razie mnie zbywał... A co w przypadku kiedy nie zwróci ? Czy odzyskam środki przez allegro protect ? 🙂
Nie z AP a niby dlaczego, sprzedajacy z pewnością zwróci, to wina systemu.
@Paolkaa483 sprzedawca jest zobowiązany zwrócić Ci środki. Jeśli tego nie zrobi lub nie będziecie mogli dojść do porozumienia, zgłoś się proszę do nas ponownie.
Dziękuję 🙂 wysłałam też wcześniej zrzut ekranu jaka informacje mam w allegro gdy wchodzę w dyskusję . Dziękuję za pomoc 🙂
@Paolkaa483 rozpoczęliśmy już dyskusję w Twoim imieniu. Otrzymałaś także od nas wiadomość w tej sprawie.
Bardzo dziękuję za pomoc 🙂