Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
poleciułem link do zakupu https://allegro.pl/oferta/deska-sup-tsunami-do-plywania-pompowana-stand-up-paddle-akcesoria-350cm-13... w dniu 6 MAJA i tego samego dnia został zakupiony produkt, został dostarczony w dniu 08.05 i do tego czasu nie są naliczone punkty ani po stornie oczekujących ani po stronie przyznanych co widac na poniniższym screenie
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
proszę o rozwiązanie tematu. dziękuję
@_MXM_ do weryfikacji potrzebuję nru zamówienia, prośba o jego wskazanie.
poniżej podaje 2 nienaliczone zamówienia, jedno dotyczy zgłoszonego tematu a drugie kolejnego:
kolejnego dotyczącego mopa parowego:
Dziekuję
@_MXM_ już odpowiadam:
to linki wysłany na mesendzerze poprzez aplikacje allegro - poprzednie transakcje wyglądały tak samo, w ten sam sposób zostały wysyłane linki, na tym samym urządzeniu (telefon nie komputer) i punkty się naliczały - czyży obecnie mnożenie punktów x4 było powodem nieklasyfikowania produktów do programu? wydaje się to co najmniej dziwne. pozdrawiam i równocześnie dziękuję za szybka odpowiedź.
@_MXM_ nie - w przypadku tych dwóch zamówień nie zostały spełnione warunki o jakich wspomniałem, dlatego punkty się nie naliczyły.
Rozumiem,
niemniej jednak stwarza to możliwość odzyskania tych punktów. Wystarczy oddać produkty(robiąc niewarte przebiegi na koszt smarta) i zamówić je jeszcze raz - ja pokazuje tylko możliwości - bo jak widać pewności nie można mieć co do naliczenia punktów w programie:)
dziękuję jeszcze raz.
@_MXM_ jeśli zostaną spełnione warunki zapewniam, że naliczymy punkty:)