anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak sekcji "ostatnio przeglądane"

STYKU12
#7 Wielbiciel

Witam. Ostatnio zauważyłem,że w aplikacji mobilnej brakuje sekcji"ostatnio przeglądane" co utrudnia korzystanie z aplikacji. Czy związane jest to z aktualizacją czy jest to problem techniczny?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@STYKU12 Aby tak sekcja była widoczna, konieczne jest zaakceptowanie zgody na wykorzystywanie niezbędnych plików cookies. Możesz zrobić to tutaj

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

STYKU12
#7 Wielbiciel
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@STYKU12 Proszę, wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i sprawdź w karcie incognito. Jeśli to nie pomoże, dodaj zrzut ekranu z zakładki "ustawienia plików cookies".

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

STYKU12
#7 Wielbiciel

Ale ja mówię o aplikacji mobilnej na telefonie. Pamięć wyczyszczona i nic

oznacz moderatorów

STYKU12
#7 Wielbiciel

Screenshot_20250830-223723.png

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@STYKU12 Dziękuję. Już konsultuję Twoje zgłoszenie. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@STYKU12 Przepraszam, że tak długo czekałeś na odpowiedź. W naszym systemie widać, że korzystasz z aplikacji na dwóch modelach telefonu. Na którym występuje problem? Oraz, czy problem powtarza się w przeglądarce? 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów