Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Ostatnio zauważyłem,że w aplikacji mobilnej brakuje sekcji"ostatnio przeglądane" co utrudnia korzystanie z aplikacji. Czy związane jest to z aktualizacją czy jest to problem techniczny?
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Wszystkie zgody"odhaczone" i nic
@STYKU12 Proszę, wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i sprawdź w karcie incognito. Jeśli to nie pomoże, dodaj zrzut ekranu z zakładki "ustawienia plików cookies".
Ale ja mówię o aplikacji mobilnej na telefonie. Pamięć wyczyszczona i nic
@STYKU12 Dziękuję. Już konsultuję Twoje zgłoszenie. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.
@STYKU12 Przepraszam, że tak długo czekałeś na odpowiedź. W naszym systemie widać, że korzystasz z aplikacji na dwóch modelach telefonu. Na którym występuje problem? Oraz, czy problem powtarza się w przeglądarce?