anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wpłaty za zwrócony towar

akwe85
#7 Wielbiciel#

Zwróciłam towar 28 lipca, decyzja sprzedającego pełen zwrot pieniędzy. A żadne pieniądze nie wpłynęły na konto. Gdzie to zgłosić?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

az1rael
#21 Demiurg#

Najpierw wypada sprawdzic czy zwrot byl podaj nr zamówienia moderacja sprawdzi  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów

akwe85
#7 Wielbiciel#

numer zamówienia 11934362017

oznacz moderatorów

akwe85
#7 Wielbiciel#

Numer zamówienia

4b2dff50-49a2-11ef-85ac-c1b15f329698 
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@akwe85 Zwrot nie został prawidłowo zlecony, więc zalecam ponowny kontakt ze sprzedającym w tej sprawie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

akwe85
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów