Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mam problem ze sprzedawcą. Chodzi o zamówienie nr 238dae50-bfbc-11f0-8ac6-ffa014ade881.
Sprzedawca nie chce zwrócić kosztu wysyłki.
Na początku zareklamowałam towar bo wyglądał inaczej niż na zdjęciach, był uszkodzony. Wyglądał jak odpad produkcyjny. Sprzedawca mówił że produkt jest jakości adekwatnej do ceny i odrzucił reklamację. To zwróciłam produkt. Sprzedawca po otrzymaniu napisał, że produkt wygląda normalnie. Zwrócił wpłatę za produkt. Napisałam mu, że powinien zwrócić jeszcze koszt przesyłki. Po czym zmienił front i powiedział że żadnego zwrotu nie będzie i że produkt dotarł w stanie pogorszonym. Wolałabym nie angażować w to urzędu ochrony praw konsumentów i rozwiązać to przez allegro. Co mogę zrobić?
@Minionek07 "Wolałabym nie angażować w to urzędu ochrony praw konsumentów" - spokojnie nic w tej sprawie nie zrobią, w takich sytuacjach powinno się skorzystać z pomocy powiatowego rzecznika konsumenta.
Za mało danych by coś powiedzieć, sprzedawca przy odstąpieniu od umowy powinien Ci zwrócić koszt produktu + najtańszą opcję wysyłki.
Jeżeli produkt przyszedł w gorszym stanie to oczywiście to Ty odpowiadasz za zmniejszenie wartości.
@Minionek07 a zgłaszałaś problem z transakcją w szczegółach zakupu?
@Minionek07 w systemie mamy zgłoszenie zwrotu, nie reklamację. W takiej sytuacji sprzedający powinien zwrócić koszt produktu oraz najtańszej dostawy, czyli 4,49 zł (razem 11,29 zł).
W szczegółach z tego zamówienia kliknij "zgłoś reklamację lub problem" i załóż dyskusję ze sprzedającym. Sprzedający będzie mógł odnieść się do tego, dlaczego nie zwrócił kosztu dostawy, a w razie czego będziesz mogła poprosić o naszą pomoc (taka opcja pojawi się po 24h od rozpoczęcia dyskusji).