anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu pieniędzy za anulowany zakup

MAMY ROZWIĄZANIE!
jarekw1970byd
#8 Zapaleniec#

17.06.2020 dokonałem zakupu u jednego ze sprzedawców i natychmiast zapłaciłem. 18.06.2020 sprzedawca poinformował mnie, że towar różni się od opisu. Anulowałem zamówienie i towaru nie otrzymałem. Od trzech tygodni czekam na zwrot pieniędzy. Sprzedawca nie reaguje. Do kogo mam się zgłosić? Policja?

oznacz moderatorów
95 ODPOWIEDZI 95
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Sarbin_94 wysłaliśmy upomnienie sprzedającemu, gdybyś w przyszłym tygodniu nie otrzymał od niego potwierdzenia zwrotu to bardzo proszę daj znać 🙂

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Sarbin_94
#7 Wielbiciel#

@la_nika dziękuję za poruszenie sprawy 🙂 

oznacz moderatorów
Sarbin_94
#7 Wielbiciel#

Minęły ponad 2tyg od maila do nich  @la_nika a zwrotu dalej nie otrzymałem...

Co robic dalej? Napisac do nich ponownie czy wy potraficie jakos to załatwić?

Nie moge nawet ich obsmarować w opini o użytkowniku 🤷‍:płeć_męska:

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Sarbin_94, najmocniej przepraszam Cię za tę sytuację. Przypomniałam się w Twojej sprawie - gdy będę wiedziała coś więcej, dam tutaj znać. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
Client:67822657
#7 Wielbiciel#

Witam , mam ten problem również. Pomimo tego że kontaktowałem się ze sprzedawcą i poprosił mnie o dane do przelewu (po upłynięciu terminu który miał) , w dalszej części znikomy kontakt ze sprzedawcą oraz brak informacji zwrotnej o tym że przelew został wysłany. 

7470353195
oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:67822657 Cześć. Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Skontaktujemy się ze sprzedającym w sprawie zwrotu. 

oznacz moderatorów
nitka337
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, również nie dostałam zwrotu od sprzedającego, mina dziś 14 dni kalendarzowych, sprzedający nie odpowiedział na moja wiadomość 

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@nitka337, możesz wskazać numer zamówienia, o którym mówisz? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
nitka337
#7 Wielbiciel#

455D798C-FEF2-40B0-A60F-4A172A57E883.png

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@nitka337, widzę, że zwrot środków za ten zakup został sfinalizowany 17 grudnia. Zwróć jednak uwagę, że metodą płatności było Allegro Pay, więc kwota ta zasiliła Twój limit w panelu Allegro Pay.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
nitka337
#7 Wielbiciel#

Płatność była Apple Pay a nie Allegro Pay 

oznacz moderatorów
nitka337
#7 Wielbiciel#

87E2C4BE-DFBF-4599-8902-177EA1C8B81F.jpeg

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@nitka337, masz słuszność, ja natomiast chyba muszę zainwestować w okulary... 🙂 Nie zmienia to faktu, że zwrot w tej wysokości został poprawnie sfinalizowany przez sprzedającego. Jeśli nie możesz go zidentyfikować, napisz do nas przez ten formularz. Pomożemy. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
MowBoy
#7 Wielbiciel#

Hej, mam dokladnie taka sytuacje, jak w tym watku, zarequestowalem ponownie uruchomienie sporu. Sprzedajacy zwodzil mnie opowiesciami o opoznieniu w zw. z podroza...

Czego mam sie spodziewac dalej?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MowBoy Jeśli Twoja dyskusja jest ponownie otwarta to w tej chwili najlepiej poczekać na to jak do sprawy odniesie się sprzedający. Ma na to 24 godziny (czasu nie liczymy w weekendy i święta), a jeśli tego nie zrobi, możesz poprosić nas o wsparcie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
MowBoy
#7 Wielbiciel#

Spor nie zostal wznowiony, sprzedawca przestal sie odzywac, potwierdzil odbior odeslanego produktu, dostal dane do przelewu i najwyrazniej czekal na zamkniecie sporu

oznacz moderatorów