Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
17.06.2020 dokonałem zakupu u jednego ze sprzedawców i natychmiast zapłaciłem. 18.06.2020 sprzedawca poinformował mnie, że towar różni się od opisu. Anulowałem zamówienie i towaru nie otrzymałem. Od trzech tygodni czekam na zwrot pieniędzy. Sprzedawca nie reaguje. Do kogo mam się zgłosić? Policja?
@Sarbin_94 wysłaliśmy upomnienie sprzedającemu, gdybyś w przyszłym tygodniu nie otrzymał od niego potwierdzenia zwrotu to bardzo proszę daj znać 🙂
@la_nika dziękuję za poruszenie sprawy 🙂
Minęły ponad 2tyg od maila do nich @la_nika a zwrotu dalej nie otrzymałem...
Co robic dalej? Napisac do nich ponownie czy wy potraficie jakos to załatwić?
Nie moge nawet ich obsmarować w opini o użytkowniku 🤷:płeć_męska:
@Sarbin_94, najmocniej przepraszam Cię za tę sytuację. Przypomniałam się w Twojej sprawie - gdy będę wiedziała coś więcej, dam tutaj znać.
Witam , mam ten problem również. Pomimo tego że kontaktowałem się ze sprzedawcą i poprosił mnie o dane do przelewu (po upłynięciu terminu który miał) , w dalszej części znikomy kontakt ze sprzedawcą oraz brak informacji zwrotnej o tym że przelew został wysłany.
@Client:67822657 Cześć. Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Skontaktujemy się ze sprzedającym w sprawie zwrotu.
Dzień dobry, również nie dostałam zwrotu od sprzedającego, mina dziś 14 dni kalendarzowych, sprzedający nie odpowiedział na moja wiadomość
@nitka337, możesz wskazać numer zamówienia, o którym mówisz?
@nitka337, widzę, że zwrot środków za ten zakup został sfinalizowany 17 grudnia. Zwróć jednak uwagę, że metodą płatności było Allegro Pay, więc kwota ta zasiliła Twój limit w panelu Allegro Pay.
Płatność była Apple Pay a nie Allegro Pay
@nitka337, masz słuszność, ja natomiast chyba muszę zainwestować w okulary... 🙂 Nie zmienia to faktu, że zwrot w tej wysokości został poprawnie sfinalizowany przez sprzedającego. Jeśli nie możesz go zidentyfikować, napisz do nas przez ten formularz. Pomożemy.
Hej, mam dokladnie taka sytuacje, jak w tym watku, zarequestowalem ponownie uruchomienie sporu. Sprzedajacy zwodzil mnie opowiesciami o opoznieniu w zw. z podroza...
Czego mam sie spodziewac dalej?
@MowBoy Jeśli Twoja dyskusja jest ponownie otwarta to w tej chwili najlepiej poczekać na to jak do sprawy odniesie się sprzedający. Ma na to 24 godziny (czasu nie liczymy w weekendy i święta), a jeśli tego nie zrobi, możesz poprosić nas o wsparcie.
Spor nie zostal wznowiony, sprzedawca przestal sie odzywac, potwierdzil odbior odeslanego produktu, dostal dane do przelewu i najwyrazniej czekal na zamkniecie sporu