Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
17.06.2020 dokonałem zakupu u jednego ze sprzedawców i natychmiast zapłaciłem. 18.06.2020 sprzedawca poinformował mnie, że towar różni się od opisu. Anulowałem zamówienie i towaru nie otrzymałem. Od trzech tygodni czekam na zwrot pieniędzy. Sprzedawca nie reaguje. Do kogo mam się zgłosić? Policja?
Tak to wyglada w telegraficznym skrocie. Te opcje sprawdzalem juz wczesniej ale nie byla dostepna, dlatego napisalem na forum, aby zasiegnac informacji, bo kto ma mi zwrocic pieniadze. Termin zwrotu minal juz ponad 10 dni temu, a sytuacja w zaden sposob nie posunela sie do przodu.
@ZbieramPuzzle dziękuję za przesłanie zrzutu. Sprawdziłam to i sprzedający otrzymał Twoją wpłatę. My również nie możemy założyć dyskusji do anulowanego zamówienia, ale proszę skontaktuj się z nami tutaj. Pomożemy wyjaśnić tą sprawę i na pewno odzyskasz swoją wpłatę.
Tak, teraz wszystko się zgadza. Bardzo dziękuję za pomoc !
@la_nika czy sprzedający odezwal się w mojej sprawie?
@monicz3k dzisiaj poprosiłam o wysłanie upomnienia Sprzedającej i umożliwienie Ci wystąpienia o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujacych, widzę że otrzymałaś e-maila w tej sprawie od mojej koleżanki. Sprzedająca wciaż nie dokonała zwrotu i nie skontaktowała się z Tobą, więc proponuję abyś jutro jeśli wciąż się nie odezwie skorzystała z POKa, aby to zrobić wypełnij proszę ten formularz.
Mam podobny problem za sprzedającym [edycja]. Z sprzedawcą brak jakiegokolwiek kontaktu. Najpierw w ogóle nie zabierał się za wysyłkę zamowienie, a był to prezent urodzinowy, telefony nie są odbierane, maile I SMS-y pozostają bez żadnej odpowiedzi, a ja nie mam żadnej możliwości wyegzekwowania moich pieniędzy, a minęło ponad 3 tygodnie. Proszę o pomoc.
@sara211, w tej sytuacji warto założyć Sprzedającemu Dyskusję. Aby to zrobić, kliknij tutaj. Po założeniu Dyskusji, Sprzedający ma 24 godziny, aby w niej odpowiedzieć - z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy. Jeśli nie otrzymasz satysfakcjonującej odpowiedzi po tym czasie, możesz poprosić o wypowiedzenie się w Dyskusji pracownika Allegro.
witam, mam podobny problem , sprzedawca po anulowaniu nie chce zwrocic pieniedzy, wykreca sie jakismis problemami z allegro i rzada numeru rachunku bankowego , co mozna z tym zrobic. dlaczego nie ma zadnego zabezpieczenia dla tych co kupuja i pozwala sie sprzedawca wyludzac dane od klientow ?
@Client:86693037, czy możesz podać numer zamówienia, o którym mówisz?
Nr 76180b71-c16f-11eb-8893-a32c8e364afd
@Client:86693037, dziękuję. Zachęcamy sprzedających do zwrotów bezpośrednio przez Allegro Finanse. Zdarza się jednak, że nie mają oni wystarczającej ilości środków na saldzie - wówczas zwrot może przyjść bezpośrednio na rachunek bankowy kupującego.
Takie sytuacje mają miejsce podczas zwrotu towarów - gdy kupujący wypełnia formularz zwrotu, jest proszony o podanie numeru rachunku (nie możesz pominąć tego kroku), a dane te są automatycznie przesyłane do sprzedającego. Może on wówczas wybrać metodę zwrotu - mimo to, większość zwrotów odbywa się przez Allegro Finanse.
Sprzedający zlecił zwrot 30.05 na ten sam rachunek bankowy, z którego zapłacono za zakup. Widzę, że płaciłeś BLIK-iem - może się zdarzyć, że zwrot będzie widoczny z datą wpłaty.
Sprawdź proszę swój rachunek bankowy (sprawdzając wpływy z datą tego zakupu na Allegro). Jeśli będziesz miał problemy z jego znalezieniem, skontaktuj się z nami przez ten formularz. Prześlemy Ci potwierdzenie zwrotu.
Pieniadze dotarly dzisiaj na moj rachunek, dziekuje za pomoc 🙂
@Client:86693037, super, cieszę się, że sprawę udało się wyjaśnić. 🙂
Witam, przedwczoraj tj 9.06.21 miałem podobną sytuację zakupiłem przedmiot (nr oferty: 0598478224) i musiałem anulować zakup dnia 10.06.21, dostałem mail do allegro, że niedługo moje środki zostaną zwrócone, dostałem też takie powiadomienie w swojej aplikacji bankowej. Niestety do dej pory środków nie odzyskałem. Kontaktowałem się poprzez kontakt allegro i dostałęm odpowiedź z potwierdzeniem, że zwrot środków został wykonany poprawnie poprzez allegro finance. Moje pytanie jaki jest czas oczekiwania na taki zwrot po otrzymaniu takiej wiadomości? Pozdraiwam
@ImLegend94, widzę, że za zakup płaciłeś BLIK-iem, a środki zostały zwrócone wczoraj. Standardowo (jeśli nie ma żadnego problemu po stronie banku), taki zwrot jest księgowany przez bank w następnym dniu po zaksięgowaniu sesji rozliczeniowej.
Dziś rano dzowniłem w tej sprawie do banku i konsultant sprawdzał moje konto i nie było tam żadnego uznania na moje konto, jedynie została zaksięgowana moja płatność na rzecz sprzedawcy, a ja nadal nie odzyskałem środków.
@ImLegend94, widzimy, że ten zwrot miał miejsce. W korespondencji mejlowej otrzymałeś jego potwierdzenie. Jeśli do poniedziałku nie będziesz widział tych środków na koncie, najlepiej abyś udał się do banku z wydrukowanym potwierdzeniem zwrotu.
@mr_oma Rozumiem, dziękuję.
@mr_oma Pieniądze zostały zwrócone na konto ostatnim przelewem. Dziękuję slicznie za pomoc.
Witam, również nie dostałem zwrotu od sprzedającego. Chciałem otworzyć dyskusje ale nie mogę, bo zamówienie zostało anulowane.