anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu pieniędzy za anulowany zakup

Idź do rozwiązania
jarekw1970byd
#8 Zapaleniec#

17.06.2020 dokonałem zakupu u jednego ze sprzedawców i natychmiast zapłaciłem. 18.06.2020 sprzedawca poinformował mnie, że towar różni się od opisu. Anulowałem zamówienie i towaru nie otrzymałem. Od trzech tygodni czekam na zwrot pieniędzy. Sprzedawca nie reaguje. Do kogo mam się zgłosić? Policja?

oznacz moderatorów
83 ODPOWIEDZI 83
la_nika
Moderator
Moderator

@Sarbin_94 wysłaliśmy upomnienie sprzedającemu, gdybyś w przyszłym tygodniu nie otrzymał od niego potwierdzenia zwrotu to bardzo proszę daj znać 🙂

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
Sarbin_94
#7 Wielbiciel#

@la_nika dziękuję za poruszenie sprawy 🙂 

oznacz moderatorów
Sarbin_94
#7 Wielbiciel#

Minęły ponad 2tyg od maila do nich  @la_nika a zwrotu dalej nie otrzymałem...

Co robic dalej? Napisac do nich ponownie czy wy potraficie jakos to załatwić?

Nie moge nawet ich obsmarować w opini o użytkowniku 🤷‍:płeć_męska:

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@Sarbin_94, najmocniej przepraszam Cię za tę sytuację. Przypomniałam się w Twojej sprawie - gdy będę wiedziała coś więcej, dam tutaj znać. 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów