Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo, @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ , bezskutecznie próbuję odzyskać środki za zwrócony (przysłany zepsuty) towar. Mam otwartą dyskusję ze sprzedającym, natomiast jest to monolog, w którym uczestniczy tylko allegro, informując sprzedającego o ew. sankcjach nałożonych na konto. Sprzedający zniknął jednocześnie zakończywszy wszystkie swoje aukcje. Pytanie jak w takim przypadku odzyskać środki. Towar został odesłany 23 czerwca a więc ponad miesiąc temu. Wygląda to na oszustwo internetowe. Proszę o pomoc.
Nr. zamówienia: 2211a851-c5e4-11eb-95bb-57424543e728
@pollytaglia Zakończ Dyskusję jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Pieniądze odzyskasz. Wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.
Nie mogę oznaczyć dyskusji jako nierozwiązana. Dyskusja zakończona i świeci się jako rozwiązana...
@pollytaglia W tej sytuacji złóż wniosek do POK bez zamykania Dyskusji jako nierozwiązanej. Możesz też poprosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a o ponowne otwarcie Dyskusji i wtedy zamkniesz ją jako nierozwiązaną.
Nie zamykaj Dyskusji jako rozwiązanej przed ostatecznym załatwieniem sprawy i nie porzucaj Dyskusji, bo wtedy Allegro ją zamyka jako rozwiązaną.
Wygląda na to, że się udało. Pozdrowienia!
Jedyny przycisk jaki był widoczny to "zakończ dyskusję". Co mam robić?
@pollytaglia Po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...
@pollytaglia, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja - widzę, że napisałeś do nas w tej sprawie mejlowo. Wkrótce otrzymasz odpowiedź. Nie martw się, nie zostaniesz bez pomocy.