Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ czyli co mogę zrobić w takiej sytuacji by odzyskać pieniądze?
@Client:86941597, to oznacza, że sprzedający nie posiada wystarczających środków na swoim saldzie, aby zrealizować zwrot.
Już skontaktowaliśmy się z nim drogą mailową i przekazaliśmy dokładną instrukcję i możliwości rozwiązania tego problemu. W Dyskusji również zaproponowaliśmy rozwiązanie polegające na częściowym zwrocie i rekompensacie w ramach Allegro Ochrony Kupujących.
Ustalę dalsze kroki i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Dziękuję ,ale caly czas nie wiem czy sprzedajacy wypłacił z konta Allegro pieniedze wpłacone ode mnie oczywiście potrącone prowizją? ,czy miał je zablokowane od początku i nie wypłacił nic ? to dla mnie ważne
@Client:86941597, przykro mi, ale nie możemy udzielić Ci tak szczegółowych informacji na temat działań podejmowanych na innym koncie.
Niedługo skontaktujemy się z Tobą w sprawie rekompensaty w ramach Allegro Ochrona Kupujących.