anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak zwrotu pieniedzy po anulowaniu zakupu

Client:86941597
#8 Zapaleniec
  • dyskusja nie pomogla co dalej cobić czy jest szansa na odzyskanie pieniedzy ?
oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

Client:86941597
#8 Zapaleniec

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  czyli co mogę zrobić w takiej sytuacji by odzyskać pieniądze?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:86941597, to oznacza, że sprzedający nie posiada wystarczających środków na swoim saldzie, aby zrealizować zwrot. 
Już skontaktowaliśmy się z nim drogą mailową i przekazaliśmy dokładną instrukcję i możliwości rozwiązania tego problemu. W Dyskusji również zaproponowaliśmy rozwiązanie polegające na częściowym zwrocie i rekompensacie w ramach Allegro Ochrony Kupujących.
Ustalę dalsze kroki i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:86941597
#8 Zapaleniec

Dziękuję ,ale caly czas nie wiem czy sprzedajacy wypłacił z konta Allegro pieniedze wpłacone ode mnie oczywiście potrącone prowizją? ,czy miał je zablokowane od początku i nie wypłacił nic ? to dla mnie ważne  

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:86941597, przykro mi, ale nie możemy udzielić Ci tak szczegółowych informacji na temat działań podejmowanych na innym koncie.  
Niedługo skontaktujemy się z Tobą w sprawie rekompensaty w ramach Allegro Ochrona Kupujących. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów