anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu z Allegro Protect mimo pozytywnego rozpatrzenia wniosku

KrzysztofMBZ
#7 Wielbiciel#

Złożyłem w zeszłym tygodniu wniosek o zwrot z Allegro Protect jak doradził mi doradca Allegro w dyskusji ze sprzedawcą. Wniosek został pozytywnie rozpatrzony, otrzymałem info od Allegro że niebawem otrzymam pieniądze. Mija już 6 dzień a pieniędzy nie ma.

Zapytałem w wiadomości do Allegro czy przelew został wysłany. Otrzymałem info od jednego pracownika Allegro, że nastąpił jakiś błąd techniczny w zleceniu przelewu i niebawem zostanie wysłany przelew po raz kolejny. Po godzinie otrzymałem maila od innego pracownika Allegro, że zwrot zostanie dokonany w terminie który został określony w dyskusji. O co tu więc chodzi???

Jutro mija tydzień od akceptacji wniosku z Allegro protect a pieniędzy wciąż brak.

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

gdvorek
Moderator
Moderator

@KrzysztofMBZ proszę doprecyzuj do jakiego zamówienia był zlecony Allegro Protect?

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

KrzysztofMBZ
#7 Wielbiciel#

Bateria KFA.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@KrzysztofMBZ widzę, że wniosek został zaakcetpowany 2. kwietnia. Zwrot powinien być już na Twoim koncie. Sprawdź swoje konto bankowe, jeśli nadal nie masz przelewu skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy. Doradca zweryfikuję to z operatorem płatności.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

KrzysztofMBZ
#7 Wielbiciel#

Zwrotu nie ma na koncie, bo nie został przez was wysłany.Zrzut ekranu 2025-04-8 o 12.45.40.png

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@KrzysztofMBZ rozumiem, że otrzymałeś informację mailowo. Jeśli masz więcej pytań zachęcam do kontynuowania rozmowy drogą mailową z Doradcą, który zweryfikował sprawę.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

KrzysztofMBZ
#7 Wielbiciel#

Chciałbym, aby zweryfikował Pan, czy przelew został wykonany, ponieważ co email od Was, to dostaję sprzeczne informacje.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@KrzysztofMBZ zadałeś to pytanie mailowo. Doradca sprawdzi to i otrzymasz mailowo informację zwrotną.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

KrzysztofMBZ
#7 Wielbiciel#

Dobrze. Dam tu Panu znać jak już otrzymam przelew.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@KrzysztofMBZ oczywiście, natomiast będę sprawdzał sprawę i w razie konieczności podejmował działania, żebyś otrzymał jak najszybciej ten przelew. Przepraszam Ciebie za czas oczekiwania za nim.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

KrzysztofMBZ
#7 Wielbiciel#

Dobrze, czekam.

oznacz moderatorów

KrzysztofMBZ
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

KrzysztofMBZ
#7 Wielbiciel#

@gdvorek  Tak wygląda korespondencja z Allegro, nikt nic nie wie, każdy zapewnia że już "dziś" wyjdzie od was przelew, po czym każdego dnia to samo. To tylko część wiadomości, bo z jakiegoś powodu część mam w innym wątku w swojej poczcie.protect.jpg

oznacz moderatorów

KrzysztofMBZ
#7 Wielbiciel#

@gdvorek "Wypłata środków następuje DO 48 h po pozytywnym rozpoznaniu wniosku. Wniosek może zostać rozpatrzony negatywnie w przypadkach określonych regulaminem. Sprawdź szczegóły programu w regulaminie"

 

Mój wniosek został rozpatrzony pozytywnie dokładnie 185 godzin i 7 minut temu.

  @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@KrzysztofMBZ już weryfikuję tę sprawę. Wrócę do Ciebie z informacją. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@KrzysztofMBZ przelew został zrealizowany. Także wkrótce środki powinny pojawić się na Twoim rachunku 🙂 Przesłaliśmy też do Ciebie powiadomienie w tej sprawie 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów