Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ponieważ Goodie odrzuciło moją reklamację w sprawie nienaliczenia chashback'u i na moją reklamację odpowiedziało:
"Nie otrzymaliśmy rozliczenia Twojego zgłoszenia od naszego Partnera.
Jeśli Partner nie przekaże i nie potwierdzi wykonania transakcji z goodie oraz nie przekaże jej rozliczenia Wydawcy – w tym przypadku goodie, oznacza to że transakcja nie została do niego przypisana i nie możemy wypłacić za nią cashback, transakcja została przypisana do innego źródła zakupu, nie do goodie.
Zgodnie z Regulaminem Programu Cashback punkty znajdujące się na koncie wygasają po upływie 6 miesięcy, jeśli w tym czasie Partner nie potwierdzi Usługodawcy prawidłowości zakupienia towaru lub usługi określonej w Okazji Cashback, zgodnie z ust. 9 i 11."
Dlatego proszę Allegro, jako Partnera Goodie, o potwierdzenie prawidłowości zakupienia towaru.
SZCZEGÓŁY TRANSAKCJI:
Marka: Allegro
ID zamówienia: 3e1ffe80-8ab2-11ee-9ab2-c319b46534ed
Data zamówienia: 24/11/2023
Wysokość zamówienia: 3047.00 zł
Ale Goodie pisze, że: "Nie otrzymaliśmy rozliczenia Twojego zgłoszenia od naszego Partnera czyli od Allegro!
Jeśli Partner nie przekaże i nie potwierdzi wykonania transakcji z goodie oraz nie przekaże jej rozliczenia Wydawcy – w tym przypadku goodie, oznacza to że transakcja nie została do niego przypisana i nie możemy wypłacić za nią cashback."
@agacz4 przykro mi, ale jednym z warunków otrzymania cashback jest dokonanie zakupu bezpośrednio z aplikacji lub na stronie sklepu. Natomiast przy tym zakupie przeszłaś do oferty ze strony Ceneo i dlatego zakup nie został zaliczony.
W tym artykule znajdziesz informację jak realizować zamówienia, aby cashback naliczał się prawidłowo.
No niestety, nie jest to prawda. Robiłam zakupy nie po raz pierwszy i wiem, że wchodziłam tylko na goodie i allegro, bo wiedziałam co i gdzie chcę kupić.