Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:129075787 jak zakup od firmy masz ofercie zakładkę do zwrotów i dane do odesłania, jak zakup od osoby prywatnej zwrotu nie zrobisz bo nie ma obowiązku takowego przyjmować, ale możesz dopytać mailowo 🙂
Znajdziesz je w załącznikach maila potwierdzającego złożenie zamówienia.
Ewentualnie kliknij "zwróć zakup' w szczegółach tego zamówienia.
Ale co z tego że kliknę w ,,zwróć zakup", wypełnię formularz, ale tenże zakup muszę odesłać, a adresu brak.
@ewer6 jeśli "adresu brak", to na pewno nie jest firma, a jak nie jest firma, to nie musi przyjmować zwrotów, daj login sprzedawcy
@ewer6 podaj nam proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot.
@Client:129075787 A może nie masz prawa zwrotu!
@Client:129075787 A zakup od firmy czy od osoby prywatnej?