anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co dalej w takim przypadku?

MAMY ROZWIĄZANIE!
studentmk
#7 Wielbiciel#
Zwrot pieniędzy opóźniony

Operator PayU może oczekiwać działania z Twojej strony, rekomendujemy sprawdzić skrzynkę email.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
Client:44052296
#21 Demiurg#

@studentmk w jaki sposób płaciłeś? Pewnie jest problem ze zwrotem. Dokonaj kontaktu zgodnie z sugestią.

oznacz moderatorów
studentmk
#7 Wielbiciel#

Zwykły przelew internetowy. Na poczcie nie ma żadnej wiadomości.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@studentmk podaj numer zamówienia i jak coś to zamieść zrzut tej wiadomości moderatorzy to może będą wstanie napisać coś więcej 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
studentmk
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  

NUMER ZAMÓWIENIA

d26388f0-1972-11f0-af3f-d3ef98abb150
oznacz moderatorów
studentmk
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@studentmk konsultuję Twoją sprawę, proszę o cierpliwość.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@studentmk przekazałem zgłoszenie do zespołu eksperckiego, który skonatktuje się z PayU - będziemy się z Tobą kontaktowali mailowo w zgłoszeniu nr 51041056.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
studentmk
#7 Wielbiciel#

Dzięki !!!

oznacz moderatorów