Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Operator PayU może oczekiwać działania z Twojej strony, rekomendujemy sprawdzić skrzynkę email.
@studentmk w jaki sposób płaciłeś? Pewnie jest problem ze zwrotem. Dokonaj kontaktu zgodnie z sugestią.
Zwykły przelew internetowy. Na poczcie nie ma żadnej wiadomości.
@studentmk podaj numer zamówienia i jak coś to zamieść zrzut tej wiadomości moderatorzy to może będą wstanie napisać coś więcej
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
NUMER ZAMÓWIENIA
@studentmk konsultuję Twoją sprawę, proszę o cierpliwość.
@studentmk przekazałem zgłoszenie do zespołu eksperckiego, który skonatktuje się z PayU - będziemy się z Tobą kontaktowali mailowo w zgłoszeniu nr 51041056.
Dzięki !!!