anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co jeśli zwróciłam wadliwy towar, a sprzedawca nie zwrócił mi pieniędzy ?

brudzia003
#7 Wielbiciel#

Kupiłam światełka choinkowe. Po kilku dniach użytkowania czas. Przestała świecić. Zwróciłam produkt z końcem grudnia i do tej pory nie odzyskałam zwrotu pieniędzy. Rozpoczęłam dyskusje ze sprzedającym ale ciągle mnie zbywał. Nie zagłębiłam się w zasady allegro w takich sytuacjach  i nie wiedziałam że po 50 dniach od momentu rozpoczęcia dyskusji ona auto zostaje zamknięta jako rozwiązana. Jak mam teraz odzyskać pieniądze za wadliwy i zwrócony towar?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Nie 50 tylko 30dniach i tam jest w dyskusji taka informacja ale możesz poprosić o otwarcie jej:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166

oznacz moderatorów

brudzia003
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

IMG_6066.png

 Tu miałam informacje, że 50 dni. Najwidoczniej coś się zmieniło. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@brudzia003 poprosiłam już o ponowne otwarcie dyskusji ze sprzedającym, więc poproszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@brudzia003 otworzyliśmy już ponownie Twoją dyskusję ze sprzedającym, ale widzę też, że złożyłaś już wniosek do Allegro Protect, więc teraz poczekaj proszę na naszą odpowiedź w jego sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

pecela
#16 Inspirator#

To był zwrot czy reklamacja?.

W pierwszym przypadku, to zwracający ponosi odpowiedzialność za stan zwracanego produktu i ponosi koszt zmieniszenia wartości czy też koszty napraw. 

W drugim zaś o sposobie naprawy decyduje sprzedawca, może on towar naprawić lub wymienić, zwrot środków możliwy jest przy kolejnej reklamacji (oczywiście sprzedawca może zwrócić środki już przy pierwszej reklamacji, jak pozostałe opcje są niemożliwe do zrealizowania lub wymagają nadmiernych kosztów).

oznacz moderatorów

brudzia003
#7 Wielbiciel#

Skontaktowałam się ze sprzedającym i poinformowałam że dostałam wadliwy towar. Kazał zwrócić i obiecał że zwróci koszty.

oznacz moderatorów