anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co mam zrobić? klient kupił towar przez pomyłkę otworzył mi reklamację i dyskusję

artprintdeko
#7 Wielbiciel

Klient kupił towar przez pomyłkę i mi go zwrócił. Oddaliśmy mu pieniądze. W między czasie otworzył nam dyskusję i reklamację. Jak mam teraz zamknąć reklamację jak to jest zakup przez pomyłkę. 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@artprintdeko odpowiadaj w dyskusji na każdy wpis klienta bez względu na to czy jej wymaga czy nie , z czasem klient porzuci dyskusję i zostanie automatycznie zamknięta . Wypełnij formularz reklamacyjny , zwróciłeś środki czyli oznacz jako uznaną .

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@mdrogeria namawiasz @artprintdeko do przekraczania uprawnień i łamania prawa

co ma zwrot np: z powodu dostąpienia bez przyczyny, gdzie kupujący przestaje być po tym oświadczeniu właścicielem towaru,gdzie zawarta umowa jest w ten sposób rozwiązana

z uprawnieniami nabywcy towaru?

nie ma już umowy więc nie ma reklamacji, i nie ma co uznawać, bo by to podważało uprawnienia konsumenta i chroniącą go ustawę

 

zobacz wątek obok

to, że allegro **piiip**zieliło maksymalnie system reklamacji i zwrotów, nie oznacz, że sprzedawca ma łamać polskie prawo

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@RED piszesz jakbyś nie wiedział jak to wszystko działa  ,podpowiadam tylko autorowi wątku jak uniknąć wdepnięcia w większego klocka od tego , w którym się znalazł.

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @artprintdeko, podaj proszę numer zamówienia.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@artprintdeko tak jak pisał @matt_rose poprosimy o numer zamówienia. Jeżeli klient odstąpił od zakupu i zwróciłeś mu środki możesz reklamację odrzucić. Klient nie jest do niej uprawniony, z uwagi na to, że nie jest właścicielem towaru. Co do dyskusji, wypowiedz się w niej terminowo, najlepiej w wypowiedzi zawrzeć informację o tym, że towar został odesłany a środki zwrócone, więc to chyba pomyłka i prosisz o zamknięcie dyskusji. Równocześnie sugeruję kontakt przez nasz formularz i przesłanie prośby o zakończenie dyskusji przez doradcę - opisz sprawę, napisz, że środki do tego zamówienia są już zwrócone i klient najprawdopodobniej pomylił zamówienia. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

artprintdeko
#7 Wielbiciel

Witam przesyłam numer zamówienia 687c87f0-af33-11f0-ac1b-9f91abba8102 Proszę o zakończenie reklamacji.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@artprintdeko nie mamy możliwości zakończenia reklamacji, tutaj proszę Cię o jej odrzucenie. Sama dyskusja jest już zakończona. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów