anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co mogę zrobić w takiej sytuacji

Client:97451302
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry otuż mam taki problem że zakupiłem przedmiot jednak postanowiłem jeszcze zakup anulować gdy mogłem tego samego dnia w przeciągu jakichś 2 godzin od zakupu, produkt nie został jeszcze zaksiegowany czy wysłany więc nie powinno być problemu, jednak produkt przyszedł zwrotu pieniędzy nie dostałem a sprzedawca rzekomo nie ma informacji na temat anulowania zakupu  do tego z mojej strony nie mogę nic zrobić czy zwrócić gdyż zakup produktu oczywiście był anulowany

Screenshot_20231120_224034_Allegro~2.jpg

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:97451302 Możliwe, że to jakiś błąd systemu.
Podaj numer zamówienia - moderacja rzuci okiem.

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:97451302 ten zakup został anulowany i jest to widoczne w systemie. Widzę, że odebrałeś przesyłkę, czy kontaktowałeś się w tej sprawie ze sprzedającym? Czy przyśle po nią kuriera? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:97451302
#7 Wielbiciel#

Tak kontaktowalem się ze sprzedawcą napisał  że nie ma informacji o anulowaniu zakupu i zostało one wysłane prawidłowo lecz gdy pokazałem mu jaka jest sytuacja z mojej strony już się nie odezwal

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:97451302 w takiej sytuacji możesz założyć dyskusję, sprzedający będzie miał 24h na odpowiedź, wiadomość o anulowaniu zamówienia jest widoczna w systemie, więc wiedział o tym. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:97451302
#7 Wielbiciel#

Sprzedawca brzydko powiem wali głupa gdy piszę że tu nie chodzi o to czy produkt jest w dobrym czy złym stanie tylko o to czy mogę go zwrócić gdyż nastąpil błąd on odpisał tu cytuję: "czyli z produktem jest wszystko ok?"

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:97451302 a to nie ma znaczenia czy z produktem jest wszystko okej 🙂
Anulowałeś zakup, a sprzedający mimo tego go wysłał, więc powinien zwrócić Ci wpłatę i odebrać od Ciebie zamówienie. Napisaliśmy to też w dyskusji jaką prowadzicie. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Anulowałeś zakup i go odbierasz?

oznacz moderatorów

Client:97451302
#7 Wielbiciel#

Zakup został podlorzonh pod drzwi jako że był opłacony nie widziałem się z dostawcą osobiście 

oznacz moderatorów