Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry otuż mam taki problem że zakupiłem przedmiot jednak postanowiłem jeszcze zakup anulować gdy mogłem tego samego dnia w przeciągu jakichś 2 godzin od zakupu, produkt nie został jeszcze zaksiegowany czy wysłany więc nie powinno być problemu, jednak produkt przyszedł zwrotu pieniędzy nie dostałem a sprzedawca rzekomo nie ma informacji na temat anulowania zakupu do tego z mojej strony nie mogę nic zrobić czy zwrócić gdyż zakup produktu oczywiście był anulowany
@Client:97451302 Możliwe, że to jakiś błąd systemu.
Podaj numer zamówienia - moderacja rzuci okiem.
@Client:97451302 ten zakup został anulowany i jest to widoczne w systemie. Widzę, że odebrałeś przesyłkę, czy kontaktowałeś się w tej sprawie ze sprzedającym? Czy przyśle po nią kuriera?
Tak kontaktowalem się ze sprzedawcą napisał że nie ma informacji o anulowaniu zakupu i zostało one wysłane prawidłowo lecz gdy pokazałem mu jaka jest sytuacja z mojej strony już się nie odezwal
@Client:97451302 w takiej sytuacji możesz założyć dyskusję, sprzedający będzie miał 24h na odpowiedź, wiadomość o anulowaniu zamówienia jest widoczna w systemie, więc wiedział o tym.
Sprzedawca brzydko powiem wali głupa gdy piszę że tu nie chodzi o to czy produkt jest w dobrym czy złym stanie tylko o to czy mogę go zwrócić gdyż nastąpil błąd on odpisał tu cytuję: "czyli z produktem jest wszystko ok?"
@Client:97451302 a to nie ma znaczenia czy z produktem jest wszystko okej 🙂
Anulowałeś zakup, a sprzedający mimo tego go wysłał, więc powinien zwrócić Ci wpłatę i odebrać od Ciebie zamówienie. Napisaliśmy to też w dyskusji jaką prowadzicie.
Anulowałeś zakup i go odbierasz?
Zakup został podlorzonh pod drzwi jako że był opłacony nie widziałem się z dostawcą osobiście