anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co z takim sprzedawcą zrobić ?

beatahincza
#9 Pomysłodawca#

kontak się urwał  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Pokażcie Dziewczyny🥀 fotkę Bez tytułu.png

oznacz moderatorów
42 ODPOWIEDZI 42

az1rael
#21 Demiurg#

@mdrogeria wiesz co odjaniepawliło biuro z magazynem w mojej poprzedniej robocie jak miałem urlop i nie było komu kontaktować się z kupującymi i dyskusji prowadzić? musiałem po powrocie odkręcać bombe atomową. Klientka zamówiła 3 masła orzechowe w 3 smakach z 3 firm nie dość że czekała na wysyłkę chorendalnie długo bo chyba tydzień bo zamówionko wpadło zanim poszedłem na urlop, to ekspert z Bożej łaski z sklepu 2 zadzwonił do niej, że nie ma 2 produktów z firmy x ale są z y czy może podmienić (zgodziła się), produkty 3szt łącznie były w 3 placówkach i nikt nie raczył sprawdzić jak podmienia mając na półce zamienniki ich dat i po paru dniach wysłał transportem zbiorczym na magazyn główny (bo szef się zbierał x dni do placówki z magazynem bo inne województwo, a po co ma się spieszyć a kurierem wysłąć szkoda kasy), gdzie nasi magazynierzy też nie sprawdzili dat bo myśleli że sprawdzili na sklepie i poszły 3 produkty, 2 wymienione po terminie ważności. Babka pisze potem że dostała przeterminowane a nasze biuro czyli dziewczyny co zostały same wygooglały coś w necie pt producent zezwala spożyć produkt po terminie jeśli zachowuje konsystencje i smak normalnie... i wysłały w odpowiedzi do kupującej... dostałem po powrocie tyle bluzgów w odpowiedzi i nie wiem o co chodzi plus firma negatyw, że mi się to udało potem odkręcić zwrotem bez informowania sanepidu i Bóg wie czego jeszcze to cud... wstyd się przyznać ale tyle co ja nerwów miałem za tą moją firmę krzak pt nic nie da się załatwić bo wszyscy mają totalny tumiwisizm a kupujący jeździ po tobie bo siedzisz na kontakcie to osiwieć szło

oznacz moderatorów

beatahincza
#9 Pomysłodawca#

 @drekenzes @kolekcjoner608 @Halfrunt @kostas11 @Ziolko39 @br. @_Likos_ @mdrogeria @az1rael 

odświeżę tamat , sprzedawca odpowiedział na moją prośbę o przesłanie skanu deklaracji producenta 

to śmieszne , ale zacytuję ,,

Niestety, deklaracja była ustna. Producent obiecał zwrócić nam połowę kosztów zakupu - stąd taka cena. Najmocniej Panią przepraszamy i oczywiście podtrzymujemy gotowość przyjęcia zwrotu,,

W końcu po bezmała tygodniu oprócz kolenego klamstewka czarodziejskie słowo 🙂

 
oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@beatahincza Ja bym napisał, że niewiele mnie interesuje deklaracja producenta > powinnaś dostać towar z właściwą datą ważności > otwórz dyskusję, wystaw negatyw

oznacz moderatorów