anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić gdy wiele razy napisałam do spędzającego prośbę o wysłania kolejnej przesyłki

Client:47050904
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47050904 opisz proszę dokładniej sytuację 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:47050904
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry ponawiam pytanie w sprawie gry którą u was zakupiłam i odesłałam. 2 razy ponieważ gra nie działała zgodnie z opisem na waszej aukcji (nie wszystkie gry działały, zawieszały się oraz joysticki nie łączą się z konsolą, a gry samoistnie się usuwały - uszkodzone pliki) Konsolę odesłałam zgodnie z warunkami o niedziałający sprzęcie. Do tej pory nie otrzymałam przesyłki zwrotnej z działająca konsolą. Tą wiadomość napisałam do spędzającego i tak właśnie wygląda sytuacja. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

u was znaczy się u kogo? w oficjalnym sklepie allegro?

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Ale to musisz wyjaśniać ze sprzedającym ze swojej aukcji. Nas tu są setki ale nikt z nas nie ma twojej gry. To forum 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47050904 dziękuję za więcej informacji! Widzę, że wczoraj założyłaś dyskusję w tej sprawie, sprzedający odpisał, podał numery przesyłek i zakończyłaś dyskusję. Rozumiem, że problem został rozwiązany? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów