Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:47050904 opisz proszę dokładniej sytuację 🙂
Dzień dobry ponawiam pytanie w sprawie gry którą u was zakupiłam i odesłałam. 2 razy ponieważ gra nie działała zgodnie z opisem na waszej aukcji (nie wszystkie gry działały, zawieszały się oraz joysticki nie łączą się z konsolą, a gry samoistnie się usuwały - uszkodzone pliki) Konsolę odesłałam zgodnie z warunkami o niedziałający sprzęcie. Do tej pory nie otrzymałam przesyłki zwrotnej z działająca konsolą. Tą wiadomość napisałam do spędzającego i tak właśnie wygląda sytuacja.
u was znaczy się u kogo? w oficjalnym sklepie allegro?
Ale to musisz wyjaśniać ze sprzedającym ze swojej aukcji. Nas tu są setki ale nikt z nas nie ma twojej gry. To forum
@Client:47050904 dziękuję za więcej informacji! Widzę, że wczoraj założyłaś dyskusję w tej sprawie, sprzedający odpisał, podał numery przesyłek i zakończyłaś dyskusję. Rozumiem, że problem został rozwiązany?