anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Cześć, to dotyczy gameEXP

Client:111443285
#7 Wielbiciel

Zalogowałem się i tak dalej, ale kiedy ukończyłem wyzwanie w Valorant, nie jest ono wyświetlane jako ukończone w aplikacji GameExp. Tak, mam je otwarte i tak, otworzyłem je jako administrator. Próbowałem tych wyzwań dla Valorant wiele razy i nie dają mi ŻADNEGO postępu, ale kiedy próbowałem dla LoL, działało dobrze. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

sl-aw-ek
#18 Luminarz

@Client:111443285 musisz oznaczyć moderatorów, wtedy przyjdą i pomogą. 
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:111443285 bardzo mi przykro, bo po naszej stronie nie będę w stanie Ci tutaj pomóc, ale napisz proszę w tej sprawie bezpośrednio do supportugamexp@instreamly.com 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:111443285
#7 Wielbiciel

dziękuję, ale link nie działa (strona się nie ładuje)

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:111443285 to nie jest link, tylko adres mailowy. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:111443285
#7 Wielbiciel

achh oki haha dzieki 

oznacz moderatorów