anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czemu Allegro Protect nie chroni kupujących?

tebolek
#2 Obserwator#

Kupiłem kosiarkę od ElectroPl, po 2 miesiącach zaczeła dymić. Została odesłana do naprawy 28.06.24. Po 2 miesiącach bezskutecznych prób komunikacji (nie szlo sie dowiedziec czy reklamacja jest uznana czy nie) rozpocząłem dyskusję, sprzedawca nagle obudzil się że reklamacja jest uznana i sprzet jest w naprawie - ale bez podania chociaz przyblizonego terminu naprawy (ktora notabene trwa juz 2.5 miesiąca). Moderatorzy Allegro chyba nie czytaja tego co pisza w dyskusji ich koledzy po fachu bo 2x bylo ponaglenie do zwrotu pieniedzy, ktorego sie teraz domagam (ponad 2 miesiace na naprawe kosiarki elektrycznej to jednak przesada), 2x raz prosba o "rzetelne rozwiazanie problemu". Minely 2 tygodnie dyskusji, sprzedawca nie poczuwa sie do niczego, bo "przeciez sprzet jest poddawany naprawie". Wniosek Allegro Protect zostal wstrzymany bo "sprzedawca naprawia sprzet". Co ja tym sprzetem mam kosic (o ile go w ogole otrzymam)? Snieg? Po przeczytaniu opinii (niestety juz po szkodzie) O ElectroPl wiem ze rzetelnosci i powaznego podejscia do klienta nie moge sie spodziewac, ale takiego olewactwa ze strony Allegro sie nie spodziewalem. Gdzie tu bezpieczne zakupy skoro od ponad 2 miesiecy nie mam ani kosiarki ani pieniedzy? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

Marc_Oz
#12 Orędownik#

To norma. Odesławszy wadliwy sprzęt latem do dystrybutora po roku, na gwarancji 2-letniej, do dzisiaj nie widzę zwrotu pieniędzy na koncie. Zaznaczam, że tak uzgodniono w dyskusji na alle-drogo. Wcześniej sprzedawca upierał się przy naprawie (wiadomo - zamiana), ale ten chłam nie był już dla mnie rarytasem promowanym na alle-drogo 😀

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Marc_Oz Nie myl reklamacji u sprzedającego z gwarancją.

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

Uznał reklamację w ramach gwarancji. Sprzęt przyjął i uznał zwrot kasy. Pieniędzy nie przelał.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak wg prawa 14dni na rozpatrzenie, uznana i ma niezwłocznie ją naprawić, AP wstrzymało bo sprzedający naprawia, oczywiście dorady powinni ponaglić sprzedającego, mają ku temu narzędzia wg regulaminu Allegro, ale wg prawa przy pierwszej reklamacji(tu uznana) sprzedający może naprawić.

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

Przecież on składaka z Chin nie naprawi tylko przyśle Ci kolejne badziewie i kolejne jak będzie trzeba, aż gwarancja się wyczerpie! A Ty się szarp z tym dziadostwem co chwila.  Tak trudno to pojąć?!

oznacz moderatorów

tebolek
#2 Obserwator#

2.5 miesiąca naprawiania to nie brzmi jak niezwłocznie 😛 Niechby i naprawili ale ile mozna czekac?

oznacz moderatorów

Crow_Empire
#14 Krzewiciel#

Niestety tak to już jest w tych sporach, co chwile włącza się inny pracownik, który nie jest zaznajomiony z problemem i nie ma zamiaru tego robić. Co jeden to inna "porada".

Tam chyba ładują odpowiedzi na akord, bo inaczej nie da się tego absurdu wyjaśnić.

 

Musisz się dalej kopać z tym koniem, niestety takie standardy tych sporów.

oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

Od wprowadzenia zamieszania z tą wyszukiwarką dużo kupuję lokalnie. Nawet sprzedawcy elektronarzędzi na bazarze lepiej dbają o klienta niż sprzedawcy na allegro i te wszystkie protecty i ochrony. 

Spaliła mi się kątówka na gwarancji, pojechałem za tydzień to dostałem nową. Z kosiarki wyciekał olej z silnika przez uszczelkę to naprawili w 2 dni.

Co do samych cen, to taniej niż w internecie.

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

Dopóki nie trafisz na Turka albo innego Cygana z Wolumenu to OK 😂

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

Moderatorzy mają raczej gotowe szablony na odpowiedź. Jeśli prześledzisz tutaj różne wątki to sam się o tym przekonasz.

oznacz moderatorów