anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy allegro może mi pomóc

MAMY ROZWIĄZANIE!
melnyczek
#8 Zapaleniec#
  • Witam. Zareklamowalam towar, odsyłając go na swój koszt. Sprzedający uznał reklamacje.  Minął rok i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ani towaru ani gotówki, pomimo mojej korespondencji. Pisma na mój wniosek od Rzecznika Miejskiego nie dały też efektu, Sprzedający nie odpisał. Mam dość, czuje się oszukana. Co robić czy allegro może interweniować?
oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
Client:44052296
#21 Demiurg#

@melnyczek napisz do allegro przez ten formularz i poproś o pomoc

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@melnyczek, podasz numer tego zamówienia? Posiadasz pisemne potwierdzenie uznania gwarancji przez sprzedającego? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
melnyczek
#8 Zapaleniec#

Poprawiam się, i  informuję, że  reklamacją walczę od około poł roku.

Reklamację zgłosiłam wysyłając informację do sprzedawcy poprzez komunikator na allegro w dniu18.05.2022r . Reklamację uznano mi  05.07.2022r.  proponując wymianę na nowe obuwie. Jednak na wysyłkę termin już upłynął i napisałam, że chce zwrotu pieniędzy na konto gdyż zawiodłam się na sprzedającym. Do dnia dzisiejszego nie mam nic. Telefon sprzedającego milczy.

Podaję Nr zamówienia

NUMER ZAMÓWIENIA

497ba022-2fef-11eb-a88d-8b385951a12f
 
Podano mi taki adres do reklamacji:
AGNIESZKA SZMIT AGIRO
Zakrzew 39B
26-652 Zakrzew
Polska
oznacz moderatorów
melnyczek
#8 Zapaleniec#

 

Reklamację zgłosiłam wysyłając informację do sprzedawcy poprzez komunikator na allegro w dniu18.05.2022r . Reklamację uznano mi  05.07.2022r.  proponując wymianę na nowe obuwie. Jednak na wysyłkę termin już upłynął i napisałam, że chce zwrotu pieniędzy na konto gdyż zawiodłam się na sprzedającym. Do dnia dzisiejszego nie mam nic. Telefon sprzedającego milczy.

Podaję Nr zamówienia

NUMER ZAMÓWIENIA

497ba022-2fef-11eb-a88d-8b385951a12f
 
Podano mi taki adres do reklamacji:
AGNIESZKA SZMIT AGIRO
Zakrzew 39B
26-652 Zakrzew
Polska
oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@melnyczek  To po roku się obudziłaś? Przecież miałaś 180 dni na otwarcie dyskusji > poproszenie o pomoc pracownika Allegro > i wniosek do POK o zwrot kasy/

oznacz moderatorów
melnyczek
#8 Zapaleniec#

To była dość męcząca droga, dlatego tak późno do Was napisałam. Skopiowałam przebieg całej rozmowy, żebyście Państwo zobaczyli jak sprzedający traktuje klientów, który  nadal ma się dobrze i sprzedaje swój towar przez Allegro.

Pytanie o zakup:

BEŻOWE BOTKI KOWBOJKI AŻUROWE A5616-63 r.39

Witam zakupiłam w dniu 26.11.2020r. u Pani przez internet obuwie kowbojki za kwotę 119,90 zł. Podczas użytkowania obuwie uległo peknięciu, w zwiazku z tym proszę o przesłanie formularzu reklamacji celem wypełnienia i odesłania wraz z towarem, by moć dokonać reklamacji.

Pytanie o zakup:

BEŻOWE BOTKI KOWBOJKI AŻUROWE A5616-63 r.39

Proszę również podać adres na jaki mam wysłać zareklamowane obuwie

08:06

 

Re: Pytanie o zakup: BEŻOWE BOTKI KOWBOJKI AŻUROWE A5616-63 r.39

Witam, proszę o przeslanie zdjęć uszkodzonego obuwia, dziękuję

12:17

IMG_1863.jpg

Ta wiadomość zawiera załączniki, które nie są już dostępne.

Przesyłam zdjęcie uszkodzonego obuwai

13:33

19 maja

Czy otrzymam jakąs odpowiedź?

07:56

20 maja

 

Re: Masz nową wiadomość od użytkownika melnyczek w Centrum Wiadomości

Dzień dobry, gwarancja na obuwie wynosi 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru:
### Reklamacja
* * *
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
1 rok
Adres do reklamacji
AGNIESZKA SZMIT AGIRO
Zakrzew 39B
26-652 Zakrzew
Polska




więcej szczegółów w zakładce REKLAMACJE. Pozdrawiam

ZWIŃ

12:15

21 maja

Proszę nie wprowadzać konsumentów w błąd.

Art. 568§ 1. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomości – przed upływem pięciu lat od dnia wydania rzeczy kupującemu. Jeżeli kupującym jest konsument a przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność sprzedawcy może zostać ograniczona, nie mniej niż do roku od dnia wydania rzeczy kup...

ROZWIŃ

Rękojmia ma charakter obiektywny. To oznacza że odpowiedzialność sprzedawcy powstaje z mocy prawa i sprzedawca nie może sam ustalać terminu rękojmi.

Proszę się do tego odnieść i podać podstawę prawną do stwierdzenia przez panią, że okres gwarancji z tytułu rękojmi wynosi 1 rok.

11:24

24 maja

scan_edyta.kubiak_2022-05-24-09-30-28.pdf

Ta wiadomość zawiera załączniki, które nie są już dostępne.

przesyłam scan reklamacji i czekam na odpowiedź w związku z powyższym. Towar wadliwy został dzisiaj nadany na pocztę

09:37

2 lipca

Witam. Obuwie zostały wysłane do Pani 24.05.2022r. na adres zwrotny, gdzie mam potwierdzenie nadania. Jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej informacji w sprawie zareklamowanego obuwia. Proszę o pilną odpowiedź.

20:16

5 lipca

Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi

 

Pytanie o zakup:

BEŻOWE BOTKI KOWBOJKI AŻUROWE A5616-63 r.39

Ponownie proszę udzielenie informacji co z moją reklamacją na beżowe botki zamszowe wysłane do pani na początku maja?

09:29

 

Re: Pytanie o zakup: BEŻOWE BOTKI KOWBOJKI AŻUROWE A5616-63 r.39

Witam, dostanie Pani nową parę, pozdrawiam

Re: Masz nową wiadomość od użytkownika melnyczek w Centrum Wiadomości

Witam, dostanie Pani nową parę, pozdrawiam

09:32

ja jednak żądam zwrotu pieniędzy, gdyż zawiodłam się na waszej marce

proszę również zwrot na konto kosztów poniesionych za przesyłke w kwocie 15 zł

Dlaczego numer telefonu, który pani podała do kontaku nie działa?

09:38

13 lipca

Żądam udzieleni pilnej informacji w sprawie obuwia. Napisała Pani , że otrzymam nową parę obuwia. Ja jednak zadeklarowałam, że chcę zwrotu piniędzy na konto gdyż zawiodłam się na tej marce. Do

Do dnia dzisiejszego nie mam towaru lub zwrotu pieniędzy.

Żądam okazania dowodu wpłaty na moje konto za uznaną reklamację obuwia lub okazania dowodu wysyłki nowej pary+ koszty wysyłki w kowcie 15,00 zł.
Jeżeli ni otrzymam ww., skargę zgłoszę oficjalnie do zespołu allegro oraz na policję.

Towar został do pani wysłany dnia 24 maja 2022r. Minęło ok. 1,5 m-ca i cisza w tej sprawie. telefon podany do klienta - głuchy.

Wnoszę o okazanie dowodu wysyłki + zwrot kosztów poniesionych za uznanie reklamacji w kwocie 15 zł.

14:30

14 lipca

 

Re: Pytanie o przedmiot BEŻOWE BOTKI KOWBOJKI AŻUROWE A5616-63 r.39 (numer oferty: 9857964677)

Dzień dobry, dziękuję za kontakt, jeszcze dzisiaj będziemy się kontaktować i odpowiemy na zadane pytanie, pozdrawiam

Re: Masz nową wiadomość od użytkownika melnyczek w Centrum Wiadomości

Dzień dobry, dziękuję za kontakt, jeszcze dzisiaj będziemy się kontaktować i odpowiemy na zadane pytanie, pozdrawiam

07:57

19 lipca

Nikt się ze mną nie skontaktował do dnia dzisiejszego. Odpowiedzi również brak. Towaru nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Żądam kontaktu w tej sprawie.

22:31

24 lipca

Informuje że w związku z uznaniem przez panią Agnieszkę Szmit reklamacji na moje obuwie i brakiem wysłania nowej pary lub zwrotu pieniędzy, sprawę kieruje na drogę sądową.

Edyta Kubiak

21:28

25 lipca

 

Re: Masz nową wiadomość od użytkownika melnyczek w Centrum Wiadomości

Dzień dobry, próbowałam się skontaktować telefonicznie w zeszłym tyg, niestete=y bezzskutecznie. Proszę o podanie danych do wysyłki, Dziękuję

09:31

To niemożliwe! Nikt się ze mną nie kontaktował, odbieram zawsze każdy telefon lub oddzwaniam. Pani mija się z prawdą. Podaje swoje dane:

Edyta Kubiak ul. Odrodzenia 13/10, 75-306 Koszalin

12:24

26 lipca

 

Re: Masz nową wiadomość od użytkownika melnyczek w Centrum Wiadomości

DZIĘKUJĘ 🙂

10:28

11 sierpnia

Wzywam do okazania dowodu przesłania towaru. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam obuwia

19:22

Proszę allegro o interwencję. W maju b.r. wysłałam uszkodzone obuwie, minęły trzy miesiące i pomimo uznania reklamacji do dnia dzisiejszego nie otrzymałam obuwia.

19:25

12 sierpnia

Re: Masz nową wiadomość od użytkownika melnyczek w Centrum Wiadomości

Witam, przesyłam Pani wiadomość do działu reklamacji który będzie się kontaktował, pozdrawiam

11:21

Moja reklamacja już z została uznana, po co ponownie mam czekać na kontakt z działu reklamacji?

15:22

15 sierpnia

 

Re: Masz nową wiadomość od użytkownika melnyczek w Centrum Wiadomości

Jeśli reklamacja została uznana. Pozdrawiam

22:02

16 sierpnia

Czy ktoś czyta moje wiadomości ze zrozumieniem? Reklamacja została uznana dwa miesiace temu jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu gotówki lub wymiany obuwia

 

Pytanie o zakup:

BEŻOWE BOTKI KOWBOJKI AŻUROWE A5616-63 r.39

Informuję, że sprawę kieruję do sądu, gdyż zostałam przez panią oszukana.

Agnieszka Szmit Agiro

Zakrzew 39b

26-652 Zakrzew...

ROZWIŃ

Proszę oczekiwać zawiadomienia z sądu.

Nie pozwolę tak traktować klientów.

08:01

 

Re: Pytanie o zakup: BEŻOWE BOTKI KOWBOJKI AŻUROWE A5616-63 r.39

Dobrze. A ja postaram się sprawdzić co z Pani paczka. Pozdrawiam

08:38

17 sierpnia

Absolutnie nie została Pani oszukana, z informacji od działu reklamacji wynika iż nie było dostępnego rozmiaru 39 z tego modelu dlatego nie został wysłany. Pozdrawiam

08:26

W takim razie dlaczego nie zostałam o tym poinformowana? Zaznaczam ,że zgodnie z Kodeksem cywilnym § 2. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego.

Powyższa informacja dot. art 561 par. 2 Kodeksu Cywilnego. Wystąpiła tutaj z Pani winy niedogodność dla mojej osoby jako klienta, gdyż minęło już prawie pół roku od wysłania do Państwa obuwia i przez ten okres nie mogę ich użytkować. W związku z powyższym żądam do dnia 26 sierpnia 2022r. przesłanie na moje konto zwrotu kosztów poniesionych na zakup obuwia plus koszty związane z przesyłką towar...

ROZWIŃ

Nr konta 95 1240 3653 1111 0000 4194 7391

12:47

29 sierpnia

Informuję że sprawę kieruję na drogę sądową, w związku z brakiem reakcji na powyższe żądanie ze strony sprzedającego.

Edyta Kubiak

12:29

 

Re: Masz nową wiadomość od użytkownika melnyczek w Centrum Wiadomości

Dobry wieczór, przepraszam byłam na urlopie, w dniu jutrzejszym wyślemy do Pani paczkę z nowym obuwiem, pozdrawiam

22:12

30 sierpnia

Czy pani jest nieprzytomna? Czyta pani powyżej co jest napisane. Dałam termin na przelanie pieniedzy, termin minął, kasy nie ma na koncie. Nie chce już Waszego obuwia i nie chcę mieć cokolwiek wspólnego z tym sklepem, gdyż oszukuje pani klientów i naraziła mnie na niedogodności. Jestem zmuszona załatwić to inną drogą.

08:26

 

Re: Masz nową wiadomość od użytkownika melnyczek w Centrum Wiadomości

Jeśli tak, dobrze 🙂 my natomiast chcemy załatwić sprawę polubownie, proponując wysyłkę nowego towaru. Pozdrawiam serdecznie

18:26

19 października

RK.742.92.2022 ARIGO - ponaglenie.pdf

Tak Państwo chcecie załatwić sprawę polubownie, że nawet nie reagujecie na pisma wysłane do Was od Miejskiego Rzecznika Konsumentów. W związku z tym nie odpuszczę i wniosę do Rzecznika o uruchomienie art. 114 ust. 1, który mówi o nałożeniu kary grzywny w wysokości nie mniejszej niż 2000 zł. Zgodnie z załączonym pismem. Po raz pierwszy spotkałam się z takim potraktowaniem klienta, dlatego nie od...

ROZWIŃ

08:29

 

Re: Masz nową wiadomość od użytkownika melnyczek w Centrum Wiadomości

Proszę bardzo. Ja ze swojej strony proponowałam wysyłkę nowej pary. Pozdrawiam serdecznie

Re: Masz nową wiadomość od użytkownika melnyczek w Centrum Wiadomości

I nadal proponuje Pani wysyłkę nowej pary botków w rozmiarze 39. Pozdrawiam

09:09

Trzeba było odpisać Miejskiemu Rzecznikowi Konsumentów. Nie wiem czy to Pani głupota, czy naiwność ale nie zdaje sobie pani sprawy z tego jakie konsekwencje poniesie teraz gdyż naruszyła pani art. 114 ust 1.

IMG20221019100317.jpg

Nie odpuszczę. A wystarczyło oddać pieniądze na konto.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@melnyczek czy mogę poprosić Cię o wysłanie, ale w postaci zrzutów ekranu, tej wymiany ze sprzedającym za pomocą tego formularza

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
melnyczek
#8 Zapaleniec#

Nie mogę zrzucić, ponieważ wszystko się porozkładało inną czcionką, gdyż tej korespondencji jest sporo. Ale wysłałam jej przebieg mailowo z tego formularza

oznacz moderatorów
Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Jak Ci Allegro nie pomoże zgłaszaj sprawę na Policję lub bezpośrednio do Prokuratury. W moim przypadku handlarzyna szybciutko sie obudzil jak go sluzby docisnely.

oznacz moderatorów
melnyczek
#8 Zapaleniec#

Dopiero dzisiaj zobaczyłam na koncie zwrot gotówki, po tak długiej batalii. Mogła chociaż mnie poinformować. Kasę zwróciła  gdyż postraszyłam ją tego samego dnia, że wystosowałam pismo do Urzędu Miejskiego o uruchomienie procedury związanej z art. 114 ust. 1 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów.

Tylko dzięki swojemu uporowi zwrócono mi kasę. Tak nie powinno być, nie chcę mieć z tym sklepem nic wspólnego. Dlatego dopilnuję, nie odpuszczę i dopilnuję żeby Urząd Miejski wszczął powyższą procedurę, która stanowi:

Przedsiębiorca zaś, stosownie do art. 42 ust. 4 w/w ustawy, obowiązany jest udzielić Rzecznikowi wyjaśnień i informacji będących przedmiotem wystąpienia oraz ustosunkować się do uwag i opinii Rzecznika. Naruszenie w/w obowiązku, w myśl art. 114 ust. 1 w/w ustawy stanowi wykroczenie i zagrożone jest karą grzywny nie mniejszą niż 2.000 zł.

pozdrawiam i dziękuję

oznacz moderatorów