Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
przed wysłaniem produktu zrezygnowałem z niego - sprzedający twierdzi, że z dniem 4 grudnia godz 9:30 zaznaczył zwrot środków. Ja natomiast do chwili obecnej nie otrzymałem żadnego e-maila. Z racji, że produkt nie został wysłany a jutro mogę rozpocząć spór pytanie brzmi: czy to sprzedawca może robić mnie w balona czy po prostu te maila nie zawsze trafiają?
Pocztą jaką używam to Gmail, a nie wiem po prostu czy mam ufać sprzedawcy czy zaręczaniu Allegro, że takie maila przychodzą
Spam sprawdź, mail przychodzi od Allegro i w 3dni wracają tam skąd wyszły. Napisz o jaki zwrot chodzi a moderacja Ci sprawdzi!
W spamie nic nie ma bo sprawdzałem oczywiście natomiast numer zamówienia to:
3aa94fa0-9097-11ee-86c2-4b48978cde9d
@Client:47201212 Cześć. Sprzedający rzeczywiście zlecił zwrot, ale status zwrotu to "CANCELED" ze względu na brak środków na saldzie, zatem te środki nie zostały pobrane. Sprzedający powinien zlecić zwrot ponownie.
Dziękuję za informację. W takim razie rozpocząłem dyskusję ze sprzedającym.
Sprzedający wciąż twierdzi, że ma środki i nie wie skąd wynika błąd - podobno ponownie dziś o godz 8:30 ponownie zlecił zwrot ale twierdzi, że zwrot procesuje Allegro przez 24h.
czy polega to na prawdzie czy sprzedający ponownie mnie okłamuje? Dyskusję z allegro mogę otworzyć dopiero o 16:30 i nie wiem czy to zrobić i tworzyć problemy sprzedającemu.
@Client:47201212 Potwierdzam, że sprzedający dzisiaj ponownie zlecił zwrot. Jeśli ta płatność rozliczy się poprawnie i środki zostaną do Ciebie przekazane, otrzymasz powiadomienie mailowe. Nie dzieje się to automatycznie, dlatego proszę Cię o cierpliwość.
Jestem godzinę przed rdodaniem Allegro do rozmowy - można jeszcze raz sprawdzić czy zwrot nastąpił prawidłowo lub jest cancelled? Nie wiem na czym stoi temat a nie chce rzucać oszczerstw, co jednak w postawie sprzedającego nie jest takie trudne.
@Client:47201212 sprawdziłam ponownie ten zwrot i w tej chwili jest jeszcze w trakcie realizacji, więc polecam się wstrzymać z dyskusją jeszcze do jutra.
@Client:47201212 Samo zaznaczenie opcji zwrotu to jeszcze nie zwrot, muszą być jeszcze na koncie pieniądze do zwrotu.
Rób swoje, nie słuchaj nikogo, jesli pieniądze otrzymasz wtedy spór zakończysz