Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z rzeczą którą pomyłkowo zamówiłem.
Mianowicie, kupiłem przedmiot (przelałem pieniądze) o 9.35 a o 10.50 tego samego dnia poinformowałem sprzedającego aby anulował zamówienie i nic nie wysyłał. U mnie nie pojawiła się opcja "Anuluj zamówienie" Po 11 odpisał że dziekuje i że się odezwie. Zamówienie ma cały czas status w przygotowaniu niczego nie anulował i zasugerował wybranie opcji "zwróć zakup"
Teraz tak, po wybraniu tej opcji widzę pod towarem, RAZEM DO ZWROTU 0,00 zł Moje pytanie brzmi czy ostatecznie dostanę całą sumę tj łącznie z opołatą za kuriera (wybrałem Allegro Pocztex) ? Czy on sam nie może anulować zamówienia i przelać pieniędzy na me konto?
@Gjastt Tak musisz kliknąć zwróć zakup, wówczas sprzedajacy zwróci Ci całą kwotę jak nie wysłał..
To jest odstąpienie od umowy. Wyśle Ci koszt towaru plus koszt najtańszej, oferowanej przesyłki w ofercie.
A czemu ma oddać najniższy koszt dostawy jaki ma w ofercie skoro jeszcze nie wysłał przedmiotu . Jak nie wysłał to powinien zwrócić tyle ile kupujący przelał .
A nie wiem. Może się mylę. Dla mnie do zawarcia umowy doszło (transakcja) i kupujący odstępuje. Wszelkie kroki wg mnie zostały spełnione. Ale powtarzam, mogę się mylić 🙂
Mogę Was prosić o Wasze opinie?
Z góry dzięki.
@serwis-texas no niby masz rację , może i nie ,,niby,, bo zapis w UK jest jasny i zgodnie z KC do transakcji doszło .
Nie, zwraca całość bo nie doszło do realizacji-nie wysłał.😮
@ LEW433
Właśnie w tym rzecz, nic nie wysłał bo go przecież prosiłem aby tego nie robił, nie poniósł kosztów a ja zapłaciłem od razu całą sumę za kuriera a on nie chce anulować zamówienia i zwrócić samemu całej sumy. Wysłałem mu mój nr konta a on swoje. Nie może anulować czy kręci...
@Gjastt Nie kręci nie może anulować, Ty masz kliknąć zwróć zakup a On wówczas zwróci Ci środki.
@Gjastt może o tym nie wiesz i to nie grzech , ale sprzedawca nie ma możliwości anulowania transakcji , ten przywilej Ustawodawca dał tylko konsumentowi , a status konsumenta pozyskujesz tylko przy zakupie od firmy .
Dobrze wiedzieć, nie nie wiedziałem o tym, sam sie zastanowiałem czemu on sam nie może dkoro ja poprosiłem o anulowanie bo tej funkcji wtedy nie miałem.
OK, tyle chciałem wiedzieć, dzięki wielkie wszystkim.
OK dokonałem zwrotu i pojawiło mi się info
" Wysłaliśmy Twoje zgłoszenie do sprzedawcy. Odeślij zwracane produkty Kopia zgłoszenia zwrotu zostanie przesłana na Twój adres email. "
Teraz tak pod spodem mam wybrać Sposób wysyłki (paczkomaty/kurierzy). Rozumiem że skoro nic nie wysłał to zostawiam jak jest i nic nie zaznaczam ?
@Gjastt nie da się nic nie zaznaczyć , nie przejdziesz dalej , wybierz ,,, wysyłka własna ,,
Dlaczego mam zaznaczać wysyłkę własną skoro wyraźnie mu napisałem że NIE chcę jego towaru i żeby nie wysyłał ???? Towaru zresztą nie wysłał i prawidłowo. Ja nie mam zamiaru nic odsyłać i płacić za kuriera.
@Gjastt wobec tego rób jak uważasz
Bo tak to wygląda. Kupiłeś, robisz fikcyjny zwrot - nie ma czegoś takiego jak anulowanie zakupu.
@Gjastt Zaznacz to nie ma znaczenia ponieważ towar nie został wysłany, a musisz zaznaczyć żeby przejść dalej, tak działa system. Sprzedający zwróci Ci środki tym się nie przejmuj.
@Gjastt Nie musisz ponieważ towar nie wyszedł od sprzedającego.