anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jeśli płatność z monetami nie zostanie sfinalizowana, to monety wrócą na moje konto?

Idź do rozwiązania
magda5885
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry 

Zrobiłam zakupy na Allegro zapłaciłam monetami i doplavilam 13 zł które zostały pobrane z karty kredytowej a monety odliczone z konta.. status płatności figuruje że jest w toku od 17 godzin. Domyślam się że za dzień dwa transakcja zostanie anulowana i środki wrócą ale czy monety też?

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19
xyz96
#21 Demiurg#

@magda5885 Nie, wpłata jest przekazywana sprzedawcy, zgodnie z regulaminem, najpóźniej do końca następnego dnia roboczego po zleceniu. Poczekaj.

Zazwyczaj wpłaty są przekazywane niemal natychmiast, ale nie musi tak być w każdym przypadku.

Gdyby jednak wpłata została anulowana, monety wrócą do zakładki Kupony w ciągu 24 godzin.

oznacz moderatorów
magda5885
#8 Zapaleniec#

Jednak dalej jest w toku więc czekam.Dobrze że to nie był produkt na którym mi zależało,tylko szkoda że sprzedawcą musi czekać na pieniądze 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@magda5885 Jak masz możliwość możesz anulować i kupić powtórnie tamte monety wrócą, jakby nie wróciły to tutaj i oddadzą: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb

x.y.z "ja się nie mylę nigdy, zapamiętaj " 😄 i to nie jest prawda
oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@magda5885 a czy w zakładce kupione masz możliwość anulowania tej płatności? Powinnaś widzieć tam przycisk "anuluj płatność". Następnie ponownie wypełnij formularz dostawy i wybierz metodę płatności. Monety odnowią się w postaci kuponu w tej zakładce, ale kupon może nie być widoczny od razu. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
magda5885
#8 Zapaleniec#

Chciałam anulować ale nie da się 

Nic myślę że w nowym tygodniu się to wyjaśni 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@magda5885 Nic nie anuluj. W poniedziałek prawdopodobnie płatność zostanie przekazana sprzedawcy.

oznacz moderatorów
magda5885
#8 Zapaleniec#

Dalej wisi i nic się nie dzieje 

Może poproszę sprzedawcę żeby anulował zakup

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@magda5885, czy możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem tego formularza? Widzę, że płaciłaś kartą, środki prawdopodobnie nie zostały pobrane, a zablokowane. Wyjaśnimy to. 🙂

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
magda5885
#8 Zapaleniec#

Bank anulował wpłatę,bo już jej nie widzę na stronie banku. Ona nie była zaksięgowania tylko zablokowana. Po jakim czasie sprzedawca anuluje zakup gdyż nie został opłacony ?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@magda5885 Przejdź do zakładki Moje zakupy. Rozwiń szczegóły przy tym zamówieniu i wybierz opcję "anuluj zakup". W tym artykule znajdziesz zrzuty ekranu, które mogą się okazać pomocne.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
magda5885
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za informację przy moim zakupie nie ma możliwości anulowania s teraz wiem że mogę zwrócić chociaż jeszcze go nie otrzymałam 

oznacz moderatorów
magda5885
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20210720-102800.jpg

oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@magda5885 Przy korzystaniu z przeglądarki też pojawia się ten problem?

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
magda5885
#8 Zapaleniec#

Nie używam aplikacji 

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@magda5885, czy możesz podać numer tego zamówienia? 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
magda5885
#8 Zapaleniec#

ea77a5c1-dfb0-11eb-8dc4-dd837cd427c9

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator


@magda5885, 8 lipca próbowałaś dokonać zakupu za 41,99 zł. Chciałaś sfinalizować płatność kuponem w wysokości 30 zł oraz dopłacić 11,99 zł kartą. Płatność nie powiodła się, dlatego do tej pory widnieje jako rozpoczęta. W PayU status płatności to anulowana, dlatego też pieniądze nie zostały pobrane z konta. Natomiast widzę, że kupon na 30 zł odświeżył się na Twoim koncie i będzie ważny do 22 lipca - czyli do jutra. 

Sprzedający czekał 7 dni (od 8 lipca) na płatność. W tej sytuacji możesz dokonać zakupu ponownie - Kupon będzie widoczny w formularzu dostawy i płatności. Jeśli nie planujesz zakupów do jutra - daj znać - anulujemy Kupon i przyznamy Ci 30 monet. 🙂

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
magda5885
#8 Zapaleniec#

Proszę o przyznanie na nowo monet.

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@magda5885, na swoim koncie znajdziesz ponownie 30 Monet. 🙂

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów