Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Czy mogę nawiązać kontakt ze sprzedającym, który w obecnej chwili ma wszystkie sprzedaże zakończone i niczego obecnie nie sprzedaje, a w archiwum odnalazłam buty, które mnie bardzo interesują. Nie ma opcji zadania pytania. Znalazłam też inne buty (tej samej firmy), sprzedający nie ma już ich w sprzedaży, ale ma inne oferty i tam mogłam zadać pytanie. Byłabym wdzięczna za odpowiedź i ewentualną pomoc. Dziękuje. Pozdrawiam. Patrycja. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:110676614 jak znacz login - nick to wejdź w wiadomości - na górze po prawej nowa wiadomość - wpisujesz nick i wiadomość i wysyłasz 😄
Dziękuje! Próbowałam jak przy innej ofercie (sprzedaż była już zakończona ale inne oferty aktualne) skontaktować się poprzez "zadaj pytanie", ale w wypadku zerowej sprzedaży nie było takiej opcji. Jeszcze raz dziękuje za pomoc:)