Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam,
Zawsze kiedy wysyłałam pytania do sprzedających, dostawałam kopię moich wiadomości na mailu.
Ostatnio wysłałam 2 wiadomości i nie dostałam kopii na mailu. Na razie tez nie dostałam odpowiedzi od sprzedających więc się zastanawiam czy brak kopii oznacza, że wiadomości nie są wysłane.
Czy ktoś też tak miał kiedyś?
Pozdrawiam,
TS
@tvsadurska a pozostałe zakładki na poczcie? Bo w CW te wiadomości widnieją?
Może coś zmienili ale moderatorki coś więcej powiedzą?
Sprawdziłam wszystkie foldery poczty i nigdzie nie ma 😞
@tvsadurska Sprawdzimy to, ale czy możesz podać mi loginy tych sprzedajacych lub orientacyjną datę wysłania tych pytań?
Pytania wysłałam 12/04 rano.
Wiem, że minęło niewiele czasu i być może sprzedający jeszcze się odezwą ale trochę mnie zdziwiło, że na moją poprzednią wiadomość sprzedający odpowiedział od razu a potem nie było kopii do maila i cisza ze strony tego samego sprzedający.
Zadałam dodatkowe pytania o produkt, nie kłóciłam się o zapłatę 😉 więc myślę, że raczej sprzedający nie ma powodu, żeby się schować 😉
@tvsadurska sprawdziliśmy tę sytuację i wysłałaś pytania do tego sprzedającego dwukrotnie. Pierwszy raz 12.04, a następnie kolejny 13.04, Twoje wątpliwości mogą wynikać z faktu, że gdy korzystasz z formularza “Zadaj Pytanie” na stronie oferty wysyłamy kopię tego pytania na email. Natomiast jeśli kontynuujesz konwersację przez Centrum Wiadomości (co uczyniłaś) nie wysyłamy kopii Twoich własnych i następnych wiadomości - jedynie odpowiedzi drugiej strony. Generalnie wszystko jest tutaj w najlepszym porządku i nie ma powodów do niepokoju. Twoje pytania na pewno dotarły do sprzedającego.
Dziękuję za informacje 🙂