Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich.
Czy jest tu ktoś, kto wystawił ocenę negatywną tak, jak ja w sklepie z częściami i chemią [edycja] i po tym fakcie tenże sprzedawca (oba sklepy mają tego samego właściciela) ograniczył/uniemożliwił zakupy w jego sklepach?
Ja kiedyś jedną wystawiłem ,jakieś kilkanaście lat temu ale z tego co pamiętam to nie dało się dogadać. Zwykle w razie potrzeby wystarczy trochę dialogu i można osiągnąć kompromis bez obrzucania "gnojem".
@marc120 prosić można, ale nikt nie musi się słuchać 😉
Blokowanie klienta przez sprzedawców po otrzymaniu negatywa to właściwie jest norma - wielu (jeśli nie większość) sprzedawców tak robi. Allegro właśnie dziś ogłosiło, że będzie to ograniczać i sprzedawca jeśli chce blokować klienta, będzie musiał podać jakąś podstawę - wystawienie przez klienta negatywa nie będzie możliwym powodem blokady. Twój sprzedawca zdążył przed tymi zmianami..
@vonNogay jak nie 😄
Negatyw = klient wielokrotnie groził mi działaniami na moją szkodę
@sl-aw-ek Obiecanki - macanki, a głupiemu ...😉
@sl-aw-ek każde inne niż pozytywne zdanie na temat jakieś firmy, którym się podzielę np. z kolegą jest działaniem na szkodę przedsiębiorcy.. kolega nie kupi, więc naraziłem celowo firmę na straty finansowe.
@marc120 No cóż, oprócz listy nieaktywnych Kupujących jest jeszcze opcja z pozwem sądowym, coraz częściej stosowana na Allegro. Więc zamiast najprostszej i najmniej inwazyjnej metody, będzie walenie z działa do mrówki.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Czy mogę prosić o zamknięcie tematu?
Ta dyskusja nie wniosła nic, o co pytałem
@marc120 poczekaj 180 dni i będziesz mógł znów kupić
Wyjdź i nie wracaj