anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można odesłać paczkę po raz drugi za pośrednictwem Allegro ale odpłatnie?

darmi5
#2 Obserwator
 
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@darmi5 zdaje się ,że jest taka funkcja , ale w terminie nie dłuższym niż 14 dni od obioru pierwotnej przesyłki ,  nigdy tego nie robiłem ,ale chyba jest przycisk ,, dodaj kolejną przesyłkę ,, po przejściu w zwrot ....dopytamy 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@darmi5 Możesz mi podać więcej szczegółów? Jakie są powody chęci ponownego odesłania paczki? 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

darmi5
#2 Obserwator

Zakupiono 12.07 towar 2 szlifierki a paczka dotarła do nas 16.07 i po stwierdzeniu, że specyfikacja otrzymanego towaru nie jest zgodna ze specyfikacją podaną w opisie aukcji towar został 16.07 zwrócony do Sprzedającego po oczekiwaniu na odpowiedź ze strony Sprzedającego została wysłana wiadomość i rozpoczęta dyskusja na Allegro ale Sprzedający nie uznał zwrotu i musieliśmy odebrać paczkę od Sprzedającego bo chciał naliczać nam koszty magazynowania zwróconego towaru.

Chcemy odesłać jeszcze raz towar niezgodny z opisem na aukcji do Sprzedającego i chcemy otrzymać zwrot pieniędzy za towar. Jak mamy odesłać towar żeby Allegro monitorowało sprawę?

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta

I teraz licho wie o co chodzi. Co żeś tam dokładnie przy zwrocie zaznaczył??? Zwrot czy reklamacja??? Bo to poważna różnica, a Ty w skrócie piszesz że zrobiłeś zwrot reklamowanego produktu... Sprzedający nie uznał zwrotu czy odrzucił reklamacje? Jaki powód podał?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@darmi5 Widzę, że po włączeniu się do dyskusji pracownika Allegro, zgłosiłeś, że odesłany produkt był niezgodny z opisem i chcesz go reklamować oraz oczekujesz zwrotu pieniędzy. Sprzedawca nie uznał reklamacji. Zamówiłeś kuriera, który odebrał od niego towar. Od prawonika Allegro otrzymałeś informację, że dyskusja zostanie zamknięta, ponieważ "nie jesteśmy w stanie zmusić sprzedającego do zmiany decyzji oraz nie możemy jej podważyć".

W przypadku reklamacji to sprzedający powinien odebrać od Ciebie towar na własny koszt np. udostępniając etykietę zwrotną, dlatego zachęcam do ponownego kontaktu z nim.

Otrzymałeś już informację, że jako Allegro nie mamy podstaw do podjęcia działań w tej sprawie.

 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

darmi5
#2 Obserwator

Czyli jak rozumiem zgłosić ponownie problem? A jak skorzystać z Allegro Protect?

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@darmi5 W tym artykule znajdziez warunki skorzystania z Allegro Protect i link do wniosku o rekompensatę.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

darmi5
#2 Obserwator

Dziękuję za odpowiedź, czyli rozpocząć nową dyskusję ze sprzedającym " zgłoś ponownie problem"?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@darmi5 Decyzja w tej sprawie należy do Ciebie. Stanowisko Allegro zostało przedstawione w zakończonej dyskusji. Teraz wszystko zależy jedynie od ustaleń między Tobą a sprzedającym.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów