Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry!
Jestem osobą niepełnosprawną więc poprosiłam mćęża, żeby odebrał przysłane mi skarpetki i ortezę na stopę. Mąż zapomniał, że do jednej skrzynki przyszły dwie paczki i wrócił do domu jedynie z zawierającą skarpetki. Teraz nie wiem czy jest możliwe ponowne wysłanie tej przesyłki i do kogo mam się zwrócić...
Pozdrawiam!!!
Należy zadzwonić na infolinię teraz i kurier sprawdzi w skrytce czy zostały: 722 444 000 lub 746 600 000.
@Client:90112756 pisz, dzwoń szybko do inposta bo dla nich i sprzedawcy paczka odebrana - doręczona, skrytka pusta 😞 wystarczy że ktoś będzie nadawał i wyciągnie Waszą paczkę i se przywłaszczy to nic nie zrobicie 😞
Dziękuję za tę radę.
@Client:90112756
Dzień dobry,
w sytuacji, gdy nie odebrano wszystkich paczek z Multiskrytki, najlepiej jest się z nami skontaktować niezwłocznie będąc w pobliżu Paczkomatu.
Konsultant postara się zdalnie pomóc przy odbiorze pozostawionej paczki.
W przypadku braku takiej możliwości prosimy o kontakt z Infolinią pod poniższymi numerami telefonu:
722 444 000
746 600 000.
Dostępność Infolinii
poniedziałek - piątek 7:00 - 22:00
sobota 8:00 - 20:00
niedziela 8:00 - 18:00
święta 8:00 - 16:00
Drugim zalecanym w tej sytuacji kanałem kontaktu jest podjęcie rozmowy z naszym botem na czacie i skierowanie prośby o rozmowę z konsultantem :
- poprzez stronę https://inpost.pl/kontakt
- lub w aplikacji mobilnej InPost Mobile.
Proszę mieć na uwadze, że pilne podjęcie kontaktu jest niezbędne w celu zablokowania skrytki z nieodebraną paczką.
Przesyłka odebrana. Serdeczne dzięki!!!