Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miałam problem z jednym sprzedawcom. Dostałam niekompletne zamówienie. Napisałam o tym ostrzegający komentarz, jednak po dłuższym czasie dogadałam się ze sprzedającym i dostałam rekompensatę. Chciałabym ten komentarz usunąć. Czy jest taka możliwość?
@Client:47793315 Na prośbę sprzedawcy wysłaną do Ciebie albo ty musisz poprosić o usunięcie starej Allegro:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201
Dziękuję za odpowiedź.
😂
Patrząc co się stało, popłakałem się również ze śmiechu 🤣
@LEW433 No i "wyżebrałeś rozwiązanie" tym uśmieszkiem.
@_HolaOla_ Wskazał, ale uśmieszkiem szybko zwrócił uwagę, że pytający nie zaznaczył jego rozwiązania, czyli wyżebrał to rozwiązanie. Kiedyś zabrałaś mi rozwiązanie, które było rozwiązaniem, tylko dlatego, że kupujący otrzymał ode mnie sugestię, iż zaznaczył wcześniej jako rozwiązanie post wprowadzający w błąd i że może to zmienić. Potem całe TWA zarzucało mi "żebranie o rozwiązanie". Ja to pamiętam.
@xyz96 Cieszę się, że masz taką dobrą pamięć, ale od wskazania czegoś uśmiechem do żebrania jest jeszcze bardzo daleka droga. Nie mniej jednak to ja oznaczyłam prawidłowe rozwiązanie, ponieważ w tym wątku autor oznaczył nim swoje podziękowanie.
@_HolaOla_ Rozumiem, sugestia uśmiechem nie jest Twoim zdaniem żebraniem o rozwiązanie, a wskazanie możliwości zmiany po zaznaczeniu rozwiązania wprowadzającego w błąd innych szukających pomocy już jest. To Twoje zdanie, moje jest inne.
Tylko po co był ten uśmiech? Ja wiem, po co.
Kurcze, to teraz już nawet strach komuś odpisać np. "proszę bardzo", gdy ktoś podziękuje za odpowiedź, bo jeszcze jakiś niespełniony malarz pomyśli sobie (a wręcz w swojej nieomylności będzie przekonany), że to było żebranie o rozwiązanie😱
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Proszę mnie ukarać ! Ja też żebrałem, bo się śmiałem. Do łez ! Nawet dwa razy ! 😂
A nie, chwila.
Nie dałem rozwiązania ! ;D
Dziękuję za tą wypowiedź, bo czasami powinien się pojawić w wątku głos rozsądku 🙂
po co się tak kłócicie o te rozwiązania?? płacą za to czy co?
@kiku23 Nie Ty jeden nad tym się zastanawiasz😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Client:47793315 Komentarz możesz usunąć pisząc do Allegro na czacie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201
Po usunięciu możesz go wystawić ponownie w innej wersji, o ile nie minęło 90 dni od zakupu.
@Client:47793315 pamiętaj żeby zaczekać z usunięciem komentarza aż sprzedawca dośle brakujący towar albo wypłaci rekompensatę . nigdy nie usuwaj nega zanim nie zobaczysz kasy . sprzedawcy często obiecują naprawienie szkód ale sie nie wywiązują . bądź ostrożna i nie daj sie nabrać na obiecanki cacanki .