Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odesłałem wadliwy produktu na reklamację na początku wybrałem opcję wymiany produktu. Jednak po czasie zauważyłem że produkt się wyprzedał plus uznałem że nie chce ryzykować wymianą ponieważ produktu był powystawowy. Napisałem do producenta z prośbą o zmianę decyzji jeszcze przed zakończeniem weryfikacji zwrotu. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Masz takie prawo.
@Client:112624146 a to była reklamacja z tytułu niezgodności z umową czy z tytułu gwarancji?
Przy pierwszym zgłoszeniu niezgodności z umową sprzedawca decyduje czy naprawia wymienia czy zwraca kasę
Przy gwarancji powinno to być określone w warunkach tej gwarancji.
Ale napisać możesz.