anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mogę zmienic decyzje z wymiany wadliwego produtku na zwrot pieniedzy?

Client:112624146
#1 Nowicjusz

Odesłałem wadliwy produktu na reklamację na początku wybrałem opcję wymiany produktu. Jednak po czasie zauważyłem że produkt się wyprzedał plus uznałem że nie chce ryzykować wymianą ponieważ produktu był powystawowy. Napisałem do producenta z prośbą o zmianę decyzji jeszcze przed zakończeniem weryfikacji zwrotu. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

jarokuk
#7 Wielbiciel

Masz takie prawo.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:112624146 a to była reklamacja z tytułu niezgodności z umową czy z tytułu gwarancji?

Przy pierwszym zgłoszeniu niezgodności z umową sprzedawca decyduje czy naprawia wymienia czy zwraca kasę 

Przy gwarancji powinno to być określone w warunkach tej gwarancji.

Ale napisać możesz.

 

oznacz moderatorów